"הייתי שומע קללה במגרש ולא מרחיק, על זה להכריע גורל אליפות?"

play
רז מאיר שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
שער מופלא לאצילי, 1:2 למכבי חיפה על הפועל באר שבע במשחק העונה 04:43

שופט העבר שי שטרית ל-103FM בעקבות האדום ששלף רועי ריינשרייבר לרז מאיר במחצית משחק העונה: "היה זמן להחליט אחרת, הדו"ח פרווה לגמרי"

(גודל טקסט)

יממה לאחר משחק העונה, בו מכבי חיפה גברה 1:2 על הפועל באר שבע ופתחה פער של ארבע נקודות בראשות הטבלה, הרוחות עדיין סוערות בעקבות החלטת השופט רועי ריינשרייבר להרחיק את מגן הירוקים רז מאיר. כזכור, על פי טענת צוות השיפוט המגן סינן קללות במהלך המחצית לעבר עוזר מאמן האדומים, אריק בנדו, וזה הוביל להרחקתו עוד לפני החזרה מחדרי ההלבשה. שופט העבר שי שטרית התראיין הערב (שלישי) ל-103FM וסיפק את דעתו בנוגע לאירוע.

"אחת ההנחיות שיצאה בעקבות אירועים כאלה, לפני כמה שנים, היא ששופט הקו הבכיר נשאר לעמוד בפתח המנהרה ויורד אחרון אחרי כל הקבוצות כדי לראות ולמנוע אירועים כאלה", ציין שטרית: "איפה בדו"ח השופט מופיע ששתי הקבוצות היו במהומה והיה שם בלגן? זה הכישלון".

"תיקח את דו"ח השיפוט, ההרחקה של רז מאיר הייתה על המילה 'קוקסינלים', על זה אתה מכריע גורל של אליפות?", תהה שטרית, "גם במגרש היינו שומעים כזה דבר ולא היינו מרחיקים. זו סוג של אמירה, כמו שמישהו חותך אותך בכביש ואתה אומר לו 'קוקסינל', נו באמת. על זה אתה מכריע גורל של משחק?. היה לו זמן עד לפתיחת המחצית השנייה להחליט אחרת. כמובן שהדו"ח הזה הוא פרווה לגמרי שמוציא אותו בלי להסתכסך ולהסתבך עם הקבוצות".

רועי ריינשרייבר, שופט כדורגל
רועי ריינשרייבר, שופט כדורגל | מאור אלקסלסי

לסיכום, שטרית הסביר והוסיף לגבי פעולות שאיגוד השופטים יכול לנקוט: "יש מצלמות, אפשר לבקש מהמנהל של האצטדיון לשלוח מה בדיוק היה שם, לראות מה היה, ולראות שדו"ח השיפוט לא משקף את מה שהיה שם, זה הכי פשוט. יש ועדה מקצועית, ואז ההרחקה בהתאם". עם זאת ציין: "נוח להם לקבל החלטות כאלה? לא".