"אם היה היום משחק של הנבחרת, זה מוחמד אבו פאני ועוד עשרה בהרכב"

play
מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה מול דן גלזר שחקן מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי
שער מופלא לאצילי, 1:2 למכבי חיפה על הפועל באר שבע במשחק העונה 04:43

גילי ורמוט החמיא לקשר האלפה, התמוגג גם מאצילי ("מאז זהבי לא היה דבר כזה") והבהיר: "זה יפתיע אותי מאוד אם מכבי חיפה תאבד את האליפות". האזינו לריאיון עם שחקן העבר בתוכנית הספורט של 103FM

(גודל טקסט)

"מוחמד אבו פאני ועלי מוחמד הם שני שחקנים מדהימים. אם היום יש משחק של נבחרת ישראל, בעיניי זה אבו פאני ועוד עשרה בהרכב. שניהם אדירים וכמובן שגם צ'רון שרי, מדובר על שחקנים שאין בהפועל באר שבע וזה מה שעושה את ההבדל". הדובר הוא גילי ורמוט, שחקן עבר ופרשן בהווה, שעלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את הניצחון הגדול של מכבי חיפה בטרנר.

ורמוט הוסיף: "הבדלי הרמות בין הקבוצות ברורים. יש שיגידו שזה היה צפוי, אבל היה סוג של סימן שאלה איך המשחק הזה ייראה והתשובה הייתה חד משמעית. זה היה די צפוי שהמחצית השנייה תיראה ככה, אחרי שבאר שבע צימקה במחצית הראשונה וגם ההרחקה המאוד מיותרת של רז מאיר בהפסקה. צפיתי שמכבי חיפה ישרפו זמן וילכו אחורה, זה לגיטימי מאוד. כמובן שזה היה פחות יפה לעין מאשר החצי הראשון, אבל זה טבעי ועדיין טיבי לקח לאצילי גול של מאה אחוז. חיפה שיחקה מבוקר ועשתה את זה בסדר גמור. ג'וש כהן חיפה על הטעות שלו מהמחצית הראשונה. הוא גילה אופי ובאמת נתן להם את הנקודות".

האם האופוריה עלולה לפגוע במכבי חיפה בהמשך העונה: "יש שם שחקנים מנוסים, מאמן מנוסה וסגל עמוק. שחקן שלא טוב יכול לאבד את המקום בהרכב. יש לך בספסל את נטע לביא שהיה שחקן העונה שעברה. יש שם את ג'אבר הצעיר ודוניו ועל כל עמדה יש מישהו שדופק בדלת להיכנס להרכב. ברק יידע לשמור אותם במתח. הם מעל הליגה. כל משחק אתה יודע שאתה הולך ליהנות מכדורגל. שחקנים רוקדים על הדשא וממש כיף לראות אותם משחקים".

על עומר אצילי: "אולי מאז זהבי לא היה דבר כזה. עומר השחקן המוביל בליגה בפער מהשאר ומוכיח את זה כל משחק עם גולים, בישולים, אינטנסיביות ועבודה הגנתית. קצת מפתיע שבעונה שעברה הוא די אכזב בקפריסין. מקצועית הוא לא הצליח שם. אני מאמין שהם מסתכלים אליו בקפריסין ולא מאמינים שזה השחקן ששיחק אצלם. באמת שהוא מעל הליגה. בעניין התיק שהוא סוחב, את דעתי בנושא כבר הבעתי, את כל הדם שרוקדים עליו ואני מאוד מקווה בשבילו ומאמין שהוא ייבחר לשחקן העונה ברוב קולות. למרות שהם חברים שלי עומר ודור מיכה, אני לא פותח איתם את הנושא הזה יותר מידי. יש משפחות שמעורבות ונכנסו להם לתוך החיים הפרטיים. אני חושב שהם יצטרכו לפתוח את זה ולדבר מתישהו, אולי זה יוריד את העליהום שיש עליהם".

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה מול עומרי גלזר שוער הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי

על מאבק האליפות: "עדיין לא הייתי סוגר את הסיפור, יש המון משחקים ונקודות, אבל מכבי חיפה עשתה צעד מאוד משמעותי עם ניצחון בטרנר. רוב הסיכויים שהיא תיקח אליפות אבל יש עוד פלייאוף עליון ובאר שבע לא אמרה את המילה האחרונה. יש ביניהן עוד שני משחקים וגם מכבי תל אביב תיקח נקודות, אבל זה יפתע אותי מאוד אם מכבי חיפה תאבד את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי