הוכנבוים לא מוכן לוותר על "החלוץ הטוב בליגה": "הטלתי וטו"

ירון הוכנבוים | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל כפר סבא התייחס לגיל יצחק שהוזכר כמועמד לעזוב: "זה בכלל לא על הפרק ולשמחתי הבעלים חושב בדיוק כמוני". על הפיטורים מהפועל נוף הגליל: "עשיתי טעות אחת, נעשה לי עוול". האזינו לריאיון

(גודל טקסט)

אחרי שפוטר מהפועל נוף הגליל ומונה כעבור יומיים למאמן הפועל כפר סבא, ירון הוכנבוים עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר: "זה חלק מהכדורגל, אני לא הראשון וגם לא האחרון שיפוטר. כל מי שנמצא במקצוע צריך לדעת שזה חלק מהמשחק. לשמחתי לא פוטרתי מ-2015, ואחרי שבע שנים זה קרה. אני מקווה שהפעם הבאה תהיה בעוד שבע שנים".

האם נעשה לו עוול בנוף הגליל: "בוודאי, במיוחד לאור העובדה שנפצעו שחקנים, אמרנו שנסחוב ככה ולא הבאנו אחרים, זו הטעות היחידה שעשיתי – שזרמתי לכיוון הזה. היינו באותם ימים בתקופה יפה, ניצחנו את בית"ר ועשינו 0:0 עם חדרה. אז האכזבה הייתה שיום לפי החלון, פתאום מודיעים שאני לא ממשיך. זה עוד פרק בחיים. אני לא יודע מי קיבל את ההחלטה לפטר".

האם שכרו נפגע: "אני לא מהמאמנים שמכניס סעיפים כאלה ואחרים, אני חושב שזה לא מכובד למעמד המאמן. יש לי חוזה עד סוף העונה אבל יצא להם לחסוך כמה ג'ובות בזה שהלכתי אחרי יומיים לכפר סבא. אני לא מסתכל בכלל על הכסף, אלא יותר על העשייה, ההנאה וההצלחה. אפשר לדבר על הרבה דברים בנוף הגליל, אבל אי אפשר לקחת את זה שגיל ברעם הוא איש פנטסטי ופרטנר מצוין לעבוד איתו. הוא מאוד מכיל ותמיד באנרגיות טובות. הוא אחראי על כל מה שקורה בקבוצה. אני לא חושב שראש העיר מקבל החלטות ברמה כזו בקבוצה. אם הייתם מכירים אותי, הייתם יודעים שאני לא אחד שמתחיל לחקור. אם אני אתחיל לחשוב כל יום על נוף הגליל, לא יהיה לי זמן להתעסק בהפועל כפר סבא".

עליית ליגה עם כפר סבא? "אמרו לי שמביאים אותי כדי שאשחק כודרגל התקפי כמו בעונה שעברה בנוף הגליל. ברור שמועדון כמו כפר סבא רוצה לעלות ליגה, אבל כרגע התקופה לא טובה. נכון לרגע זה לא הצלחתי להוציא את הקבוצה מהתקופה הזו אבל אנחנו עובדים מאוד קשה כדי שהיא תצא לדרך חדשה וטובה. עליית ליגה? אוכל לענות על השאלה הזו בסוף החלון. הם השקיעו, משפחת שום, באמת הרבה כסף. שכר השחקנים של הקבוצה הרבה יותר גבוה מנוף הגליל, אבל כל אחד רואה את הכדורגל אחרת ואף אחד לא חסין מטעויות, אני בטוח שגם אני בבניית קבוצה גם עשיתי טעויות כאלה ואחרות. יש להפועל כפר סבא שחקנים טובים, בסיס מצוין, אבל הקבוצה היא לא קבוצה כמו שהייתה בנוף הגליל או בהפועל ירושלים בעונה שעברה. זו לא קבוצה ממש חזקה וטובה שקשה לשחק נגדה ובשביל זה הביאו אותי. אם הכל היה זהב לא היו מחליפים מאמן".

על גיל יצחק שרוצה לעזוב: "הטלתי וטו על זה, הוא החלוץ הכי טוב בליגה ובטח הכי טוב שלנו, ככה שזה בכלל לא עומד על הפרק ולשמחתי הבעלים של הקבוצה חושב בדיוק כמוני".

שחקן הפועל כפר סבא גיל יצחק | ברני ארדוב
עוד באותו נושא: ירון הוכנבוים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי