מכבי תל אביב תגיש הצעה לערן זהבי

play
4 שערים ב-12 משחקי ליגה בינתיים. זהבי | אימג'בנק GettyImages, Soccrates Images
ערן זהבי קטע בצורת של 3 מחזורים עם סיומת נפלאה מול טוונטה 00:24

הצהובים יחכו עד למפגש מול פ.ס.וו איינדהובן כדי לנסות להחזיר את כוכבם לשעבר הקיץ אחרי שש שנים. זהבי עדיין מתכנן לעבור לארצות הברית בקיץ, אך הצעה אטרקטיבית ממכבי תל אביב עשויה לשנות את התמונה. בחמישי (19:45, ספורט1): הקאמבק מהפציעה?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב צפויה להגיש הצעה לערן זהבי במטרה להחזיר אותו לשורותיה בקיץ הקרוב. מכיוון שבחודש הבא הם יפגשו את פ.ס.וו איינדהובן במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג, לא יעשו הצהובים שום צעד עד אז מתוך כבוד וספורטיביות לזהבי ולקבוצתו. אבל בהמשך, אמורה מכבי תל אביב להגיש הצעה לחלוץ כדי להשיב אותו אליה 6 שנים אחרי שעזב לסין.

זהבי יסיים בתום העונה חוזה בן שנתיים בפ.ס.וו ויהיה חופשי לעבור לתחנה הבאה שלו. התוכנית של החלוץ היתה להמשיך לארצות הברית וזה עדיין דבר שמגרה אותו ונמצא במחשבות שלו, אולם הצעה אטרקטיבית ממכבי תל אביב שבבסיסה אתגר מקצועי עצום, להחזיר למכבי תל אביב את האליפות, יכולה להיות זו שתשנה את כל התמונה.

חזרה של זהבי בקיץ הקרוב תפיח רוח חדשה במכבי תל אביב. היא תלווה מן הסתם במכירת שיא של מנויים וכמובן גם במכירת אלפי חולצות של השחקן שהאוהדים כל כך רוצים לראות חוזר למועדון. זהבי יהיה כבר בן 35, אבל היכולת הטובה שלו לא מסגירה את גילו המתקדם, כך שהוא עוד יכול להוביל את מכבי תל אביב להתמודדות על האליפות.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי
שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי | אימג'בנק GettyImages, BSR Agency

זהבי נמצא כבר מספר ימים בביתו השכור באמסטרדם, אחרי שסיים מחנה אימונים של פ.ס.וו בספרד. רעייתו שי ושלושת ילדיו גם שבו להולנד אחרי ששהו במשך למעלה מחודש בדובאי.

אחרי הפציעה הלא פשוטה שעבר בברכו, זהבי כבר בכושר טוב ומבקיע הרבה באימונים. מחר במשחק הגביע מול טלסטאר (חמישי, 19:45, ספורט1) הוא אמור להיות משולב ובליגה מול אייאקס ביום ראשון הוא עשוי כבר לפתוח בהרכב. בחודש הבא כאמור מצפה לו המפגש הכפול מול מכבי תל אביב. זו תהיה אפשרות מבחינתו לחזור לבלומפילד, אולי לקראת השיבה שלו למועדון בעונה הבאה.