ינקוביץ' בספק להפועל תל אביב, אופטימיות בנוגע לדגני

play
מנכ"ל סכנין לא שמע על הפגיעה. ינקוביץ' | מאור אלקסלסי
בית"ר ירושלים שמטה יתרון, אבל חילצה 2:2 דרמטי בקרית שמונה 03:46

המונטנגרי של בית"ר ירושלים שוב נטש את האימון ועלול להחמיץ משחק שמיני העונה. הבלם מגביר קצב, תמיר עדי סובל ממתיחה וייעדר ביום שני. ניסיון להנחית את בואצ'י בהקדם, השחקנים נערכים לשיחות הקיצוץ

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קשר בית"ר ירושלים, מרקו ינקוביץ', שרק אתמול (שלישי) חזר לאימונים מלאים, נטש היום את אימון הקבוצה בטענה לכאבים והוא בספק למשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני. ינקוביץ' נעדר מהמשחק נגד עירוני קרית שמונה והחסיר כבר 7 משחקים העונה, חלקם בגלל פציעות ואחרים בגלל הרחקה.

תמיר עדי נטש את האימון בגלל מתיחה וייבדק, אך ייעדר מהמשחק נגד האדומים באופן ודאי. אוראל דגני לעומת זאת, ערך אימון בצד ובקבוצה ישנה אופטימיות שיהיה כשיר.

מי שמתאמן באופן מלא עם הקבוצה הוא הבלם ג'וסואה מחיאס, שבבית"ר אופטימיים בנוגע למועד חזרתו למגרשים. במועדון פועלים להנחית את ריצ'מונד בואצ'י בהקדם לאחר ההדחה המוקדמת והמפתיעה של נבחרת גאנה מאליפות אפריקה – כבר אחרי שלם הבתים.

מרקו ינקוביץ' שחקן בית
הנעלם הגדול. מרקו ינקוביץ' | ברני ארדוב

שחקני הקבוצה דיברו ביניהם לקראת שיחות הקיצוץ האפשריות והם נחושים לא להסכים למתווה לפיו לא יובטח להם פיצוי עתידי על השכר שהם יסכימו לקצץ. השחקנים גם לא מוכנים לאפשרות ששכרם יקוצץ ולאחר מכן הם גם ישוחררו, כפי שקרה עם דן איינבינדר, חנן ממן ואחרים.