ברק בכר חתם לשנתיים נוספות: "לקח פחות מחמש דקות לסכם"

play
ברק בכר מאריך חוזה במכבי חיפה, לצד יעקב שחר וסוכן השחקנים דודו דהאן | אתר רשמי, מכבי חיפה
שער מופלא לאצילי, 1:2 למכבי חיפה על הפועל באר שבע במשחק העונה 04:43

מאמן מכבי חיפה יישאר עד 2024: "היו דיבורים לגבי הנבחרת, אך השנתיים האחרונות הן סגירת מעגל נפלאה". במועדון מעריכים שרודריגס שנפצע במשחק העונה יהיה כשיר להפועל ירושלים בשבת

(גודל טקסט)

אחרי שסיכם עוד אתמול על המשך דרכו בירוק, ברק בכר חתם היום (רביעי) באופן רשמי על חוזה לשנתיים נוספות במכבי חיפה ויישאר מאמן הקבוצה עד 2024. בכר אמר במעמד החתימה: " נכון שהיו הרבה דיבורים לגביי הנבחרת, וברור שזה חלום של כל מאמן להגיע לשם, אבל כמי שגדל ביציע ג', הגשמה אדירה הייתה קודם כל להיות שותף להחזרת מכבי חיפה לקדמת הבמה. המציאות בירוק בשנתיים האחרונות הייתה מרגשת, סגירת מעגל נפלאה".

ברק בכר מאריך חוזה במכבי חיפה, לצד סוכן השחקנים דודו דהאן
חותם על החוזה. ברק בכר עם סוכן השחקנים דודו דהאן | אתר רשמי, מכבי חיפה

"מצאתי כאן פרטנרים אמיתיים, עוזי מור, אור שחר, אסף בן דב, גל אלברמן ובעיקר איש אחד, שיש בינינו הבנה עיוורת, יענקל'ה שחר. איש כל כך אמיץ וחכם ואני לא מתבייש לומר שכל יום אני למד ממנו. זו זכות לעבוד עם כזה בוס ולכן, כשישבנו ודיברנו על העתיד, זה לקח פחות מחמש דקות ללחוץ ידיים לעוד שנתיים קדימה".

"יש לנו במועדון צוות שחקנים שחושבים בגדול", המשיך בכר, "עברנו תהליך אדיר ביחד ואנחנו מסתכלים עכשיו עם המון אופטימיות על כל המטרות שלנו קדימה, כדי להמשיך ולשמח את הקהל. אני זוכר את הקהל גם כשאכזבנו. הם חיבקו אותנו גם ברגעים הקשים, כי הם רואים על המגרש קבוצה שבאה לכל מגרש כדי לשחק כדורגל חיובי ולנצח. הדחיפה שלהם מדהימה ובכל רגע אני רואה את עצמי כאחד מהם".

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה בחימום
הפציעה לא חמורה מדי. רודריגס | מאור אלקסלסי

בצד המקצועי, בחיפה מעריכים שהקשר הספרדי חוסה רודריגס יהיה כשיר למשחק מול הפועל ירושלים בשבת. השחקן שהוחלף במשחק מול הפועל באר שבע סובל ממתיחה קלה ולאחר שיחה איתו מעריכים בצוות הרפואי והמקצועי שהוא יוכל להיות בסגל למשחק מול העולה החדשה. עם זאת, החלטה סופית תתקבל לקראת סוף השבוע.

מי שלא יהיה בסגל הוא רז מאיר המורחק, כאשר בחיפה מתלבטים האם לפתוח עם רודריגס אם יהיה כשיר או שמא עם ריאן סטריין שחזר לכשירות בעמדת המגן הימני הטבעית שלו. "אנחנו במומנטום אדיר ורוצים להמשיך בו", אמר שחקן בקבוצה, "נכון שניצחנו קבוצת צמרת אבל אף אחד לא חושב אפילו לזלזל בהפועל ירושלים, ראינו בגביע כמה קשה היה לנו נגדם".

בינתיים בקבוצה ממשיכים במקביל לענייני הליגה לעסוק גם בחלון ההעברות הנוכחי. כידוע בחיפה רוצים מאוד לראות את מאוויס צ'יבוטה מגיע לקבוצה כשבמקביל איתמר ישראלי ואורי דהן צפויים לעזוב. בדהן מעוניינות בית"ר ירושלים ובני סכנין אך שתי הקבוצות מעוניינות שחיפה תשלים חלק משכרו.