זהבי כבר בחר את קבוצתו הבאה? "ערן מבין מה הוא רוצה לעשות בקיץ"

play
שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי | GettyImages, Soccrates Images
תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - גלאטסראיי 1:5, שלושער לערן זהבי 02:38

רונן קצב רמז כי הוא והחלוץ כבר יודעים מה היעד הבא שלו, אך צינן: "יש התעניינות מצד הרבה מאוד קבוצות, חלקן מוכרות לתקשורת וחלקן פחות". על מנור סולומון: "הוא לא יחתום על חוזה חדש בשחטאר". האזינו

(גודל טקסט)

בעיצומו של חלון ההעברות של חודש ינואר, סוכן השחקנים רונן קצב התראיין לתוכנית הספורט של 10FM והתייחס לעתידם של מיוצגיו, ערן זהבי ומנור סולומון, וכן למצב הכלכלי המורכב בבית"ר ירושלים, בה הוא מייצג מספר שחקנים.

על עתידו של מנור סולומון והפלישה המסתמנת של רוסיה לאוקראינה: "אנחנו מקווים מאוד שזה יעבור בשלום. אני תמיד לוקח את פוטין ברצינות, אבל אני לא מאמין שזה יגיע עד קייב. כשהבן אדם אומר לך שהוא מתכנן ללכת מכות עם דוב הוא מתכוון לזה. לגבי מנור, חלון ינואר זה חלון תיקונים, מנור יסיים את העונה בשחטאר דונייצק ולא יחתום על חוזה חדש למרות שהם רצו, במגמה ברורה לנסות ולהתקדם בקיץ לליגות אחרות כשתישאר לו עוד שנה אחת בחוזה".

על עתידו של ערן זהבי שחזר לפעילות לאחר פציעה: "ערן בסגל למשחק הגביע, הוא חזר מהפציעה וביום ראשון יש את משחק העונה נגד אייאקס. משחק מאוד מעניין ונחכה לראות מה יקרה. אני אומר את זה בצורה מאוד ברורה, אני וערן פחות או יותר מבינים מה אנחנו רוצים לעשות בקיץ, אנחנו לא מדברים על זה ואני לא בטוח ולא חושב שכרגע יהיה מעבר, אבל אני פחות אוהב לדבר על הקיץ ופחות אוהב לדבר לפני שדברים קורים. אני לא מהאנשים שרצים להוציא כותרות. מאכזב, אבל זה אני".

היעד הבא של זהבי: "בגדול ערן שחקן מאוד מאוד מבוקש ויש התעניינות מצד הרבה מאוד קבוצות. חלקן מוכרות לתקשורת וחלקן פחות. יש עניין גם מה-MLS. אנחנו כרגע מתמקדים במשחק ביום ראשון ופחות בלהצהיר לגבי העתיד. זה נכון שתחילת הליגה בארצות הברית היא בסוף פברואר-תחילת מרץ, אבל החלון שם פתוח עד סוף מאי ואין בעיה לעבור בכל שלב. רק תבוא. כל העונה שם היא חלון. זו ליגה מדהימה. הארגון והמקצוענות של האמריקאים הם ברמה אחרת משאר העולם. אין לנו דד ליין, אנחנו מתנהלים כמו שאנחנו חושבים שנכון לערן. שאר הדברים יקרו בהמשך. הכי קל לי לזרוק שמות של קבוצות לתקשורת, אבל זה לא נותן לי כלום".

על השחקנים שלו בבית"ר ירושלים: "האמת שאני יכול להגיד שחורה לי מה שקורה שם. אני רואה את הכותרות כל יום לגבי תוכנית הארגון שלהם אבל לא נראה לי הגיוני ששבוע לפני סוף החלון יבואו לשחקנים ויגידו להם לחפש אופציות. הדברים האלה היו צריכים להיעשות כבר מזמן. גם אם רוצים למכור את המועדון, יש הבדל גדול אם הוא בליגה הראשונה או השנייה. גם אם אתה רוצה לשחרר שחקנים, אי אפשר לעשות את זה יומיים לפני סגירת החלון. צריך להתנהל בהגינות. מלול? אני יכול לצאת פה בהתחייבות שאף אחד לא יכניס שום כסף עד סוף החלון. מה יהיה אחרי זה אני לא יודע. אני חושב שאם המועדון רוצה להוציא לפועל איזו תוכנית, הוא היה צריך לבצע את זה כבר מזמן, בטח לא יומיים לפני סוף חלון כי אף שחקן לא יוותר או יקצץ. לאף אחד לא הודיעו מראש שהוא צריך ללכת. אנחנו נעשה את המיטב עבור השחקנים שלנו".

אורן ביטון (מימין), אביאל זרגרי, תמיר עדי שחקני בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי