עמוס: "אני יודע שרוצים לצרף חלוץ, אבל כל הקבוצות רוצות חלוץ בינואר"

play
דני עמוס, שוער מכבי נתניה | ברני ארדוב
מכבי נתניה פגעה שלוש פעמים במשקוף, זלאטנוביץ' סידר ניצחון על בני סכנין 03:24

שוער מכבי נתניה התראיין לתוכנית הספורט של 103FM אחרי הניצחון על בני סכנין: "אשכנזי נתן לנו הרבה מחץ, גם קארצב סוף סוף תפס את העמדה שלו". וגם: הבלם החדש והרצון להתברג בפלייאוף העליון

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על בני סכנין, שוער מכבי נתניה דני עמוס התראיין לתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על השיפור ביכולת של הקבוצה: "יובל אשכנזי הגיע ונתן לנו הרבה יצירתיות ומחץ מקדימה, גם עדן קראצב סוף סוף תופס את העמדה שלו. עברנו לשחק 4:3:3, שזו שיטה שהשלד שהיה פה יותר רגיל לשחק אותה. זה נראה יותר טוב. הייתי שמח אם היו פחות דפיקות לב בסוף והתוצאה הייתה יותר גבוהה, אבל נסתפק בניצחון ומפה נמשיך קדימה".

על השחקן הבולגרי החדש פלאמן גלאבוב: "לפי מה ששמעתי הוא בלם מצוין. נחכה שיגיע לאימון ונקווה שקודם כל הוא יהיה טוב לחדר ההלבשה, כי יש לנו חדר הלבשה מצוין. נקווה שהוא יעזור ויתרום לנו".

האם הוא יודע על חיזוק נוסף שאמור להגיע: "אני יודע שרוצים חלוץ, אבל לפי דעתי כל קבוצה בארץ רוצה לצרף חלוץ בחודש ינואר. המאמן והמנכ"ל של המועדון מתעסקים בזה, אנחנו פה כדי לשחק כדורגל".

על הפלייאוף העליון: "אנחנו לא רצים לאליפות לצערי, אבל לקבוצות מרכז הטבלה פלייאוף עליון זו מטרה חשובה מבחינה כספית, מבחינת המשחקים שמצפים לך וגם מבחינת מכירה עתידית של שחקנים. יש הרבה פקטורים שמעניינים את קבוצות מרכז הטבלה. אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לפלייאוף העליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי