הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד בעקבות דוד קלטינס ורועי גורדנה

play
שחקן הפועל באר שבע דוד קלטינס | ברני ארדוב
שער מופלא לאצילי, 1:2 למכבי חיפה על הפועל באר שבע במשחק העונה 04:43

התעניינות גוברת בקשרים שממעטים לשחק בבאר שבע. בבירת הנגב לא ימהרו לשחררם לאור הסגל החסר: "נדון בכל מקרה לגופו בבוא העת"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד מנסות לצרף את דוד קלטינס או רועי גורדנה לפני שחלון ינואר יסתיים. שתי הקבוצות מחזרות אחרי שני קשרי הפועל באר שבע שלא זכו העונה לשחק בצורה משמעותית. בשתי הקבוצות רוצים את קלטינס בחוזה לעונה וחצי ובאשדוד רוצים את גורדנה עד סוף העונה.

בהפועל באר שבע לא ידונו באפשרות של שחרור שחקנים לפני המשחק ביום ראשון מול מכבי פתח תקוה וזאת בשל העובדה שיש לקבוצה לא מעט חיסורים עקב גילויים של קורונה מאתמול. לגבי השניים, קרוב לוודאי שיקבלו דקות מול פתח תקוה וגורדנה אף מועמד לפתוח בקישור במקום דוידה פטרוצ'י. "נדון בכל מקרה לגופו בבוא העת", הבהיר גורם בהפועל באר שבע.

דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע
הפועל תל אביב ואשדוד רוצות אותו לשנה וחצי. קלטינס | לירון מולדובן
רועי גורדנה לפני איתן טיבי שחקני הפועל באר שבע
רועי גורדנה לפני איתן טיבי שחקני הפועל באר שבע | אודי ציטיאט

הבוקר תשוב הקבוצה להתאמן אחרי שרוני לוי נתן לשחקנים 48 שעות של מנוחה פיזית ומנטלית. הלדר לופס שסיים שבוע בידוד בשל קורונה, אמור לחזור לאימונים מלאים וצפוי לפתוח ביום ראשון. למרות המחסור בשחקנים שחלו בקורונה, בקבוצה משוכנעים שהסגל מספיק איכותי וגדול כדי לנצח בפתח תקוה. יחד עם זאת, מקווים במועדון שלא יהיו להם עוד הפתעות ביומיים הקרובים מכיוון שבהפועל באר שבע מקפידים על בדיקות ולא מחפפים בנושא, למרות שמדי פעם מתגלים מאומתים בלי תסמינים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי