מכבי חיפה בודקת אפשרות לצרף מיידית מגן במקומו של ריאן סטריין

play
ריאן סטריין שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
שער מופלא לאצילי, 1:2 למכבי חיפה על הפועל באר שבע במשחק העונה 04:43

למרות שהאוסטרלי מוערך מקצועית, הפציעות הרבות הובילו להחלטה לחפש זר אחר במקומו. גורם במועדון: "יוחלף רק אם הצוות המקצועי ימצא שחקן שישדרג אותנו משמעותית"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה נמצאת במומנטום אדיר והשבוע אף הגדילה את יתרונה בפסגת ליגת העל, אבל במועדון לא נחים על זרי הדפנה. למעשה, במכבי חיפה עורכים בימים האחרונים בדיקות במטרה לצרף מגן ימני זר במקומו של ריאן סטריין עוד בחלון ההעברות הנוכחי.

בחיפה מעריכים מאוד את סטריין, אך ריבוי הפציעות של האוסטרלי הוביל לכך שהירוקים החלו לבדוק אופציה לשחרורו ולהחלפתו במגן זר אחר. בחיפה מנסים למצוא מגן ברמה גבוהה על מנת שיישאר בקבוצה גם בעונה הבאה וישדרג את הצד הימני בהגנה. עם זאת, גורמים במועדון הבהירו שלא יבצעו את המהלך בכל מחיר ורק אם יימצא שחקן שבצוות המקצועי יהיו משוכנעים שישדרג את הקבוצה בצורה משמעותית.

ריאן סטריין שחקן מכבי חיפה מול אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב
בשבת הוא לא צפוי לשחק. סטריין | מאור אלקסלסי

"אנחנו בודקים את האפשרות, אבל רק אם נמצא שחקן שישדרג ננסה להוציא את זה לפועל ובטח שלא בכל מחיר"", אישר גורם במכבי חיפה. אגב, האוסטרלי עשוי לפתוח בשבת נגד הפועל ירושלים בשל היעדרות של רז מאיר כשההתלבטות היא בינו לבין חוסה רודריגס. סטריין רשם העונה בסך הכל 14 הופעות בכל המסגרות.