ייאוש בבית"ר ירושלים: "ישחררו אותנו לפני או אחרי האימון המסכם?"

play
"מקבל הזדמנות מחודשת וחייב לקחת אותה". מרקו ינקוביץ' | דני מרון
אוהדי בית"ר ירושלים מוחים נגד משה חוגג 00:40

בצל אי הוודאות והגזירות שבדרך, שחקני בית"ר כבר מרגישים אבודים. הם קיבלו ייעוץ שמי ששכרו יקוצץ יוכל לעזוב אם תהיה לו הצעה גבוהה יותר ובמקביל מי שייחתך באופן חד צדדי יוכל לקחת את הקבוצה לפירוק, וכל אחד ישתמש בקלפים שלו: "אין אמון בחוגג, כל אחד ידאג לעצמו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אווירת נכאים בבית"ר ירושלים, שממשיכה להתנהל בחוסר וודאות מוחלט לאור המצב. אף אחד במועדון לא מאמין שסטפן מלול יהיה הרוכש הבא של הקבוצה וכולם מבינים כי במידה שמשה חוגג לא ימצא דרך להזרים כסף למועדון, בתחילת השבוע הבא תחל תכנית השחרורים והקיצוצים, שככל הנראה תחרוץ את גורל המועדון לירידת ליגה בעונה הזאת.

שחקני הקבוצה כבר הפכו בשבועות האחרונים למשפטנים, הם יודעים את כל הזכויות שלהם ומוכנים לקרב. גם בנוגע לקיצוץ, שחקנים קיבלו ייעוץ כי כל קיצוץ יאפשר להם לעזוב את הקבוצה במידה שיקבלו שכר גבוה יותר במקום אחר. "אפשר לסמוך על משהו שחוגג אומר או עושה? אין אמון בו ולכן כל אחד ידאג לעצמו", אמר שחקן בבית"ר.

אגב, עורך הדין של אחד השחקנים הסביר לו כי במידה שייחתך באופן חד צדדי הוא יוכל לקחת את הקבוצה לפירוק בהמשך, כמו גם כל עובד מועדון שלא יקבל שכר. בנוגע לזרים, הם יוכלו לתבוע את הקבוצה בפיפ"א, מה שלמעשה יחד עם הגירעון וההתחייבויות ייצר חובות עתק לבעלים הבא של בית"ר, ויכניס את המועדון לעוד גלגל שייגמר ככל הנראה בפירוק ומינוס 9 בליגה הלאומית.

יואב תומר שחקן הפועל תל אביב מול דוד חוג'ה שחקן בית
איך אפשר להתרכז בהפועל תל אביב עכשיו? חוג'ה מול יואב תומר | אריאל שלום

הא, ויש משחק ביום שני הקרוב, משחק חשוב בקרבות התחתית וגם יוקרתי. הפועל תל אביב בטדי. בהתנהלותם הצמד חוגג את יונגר עושים הכל כדי להפוך את המשחק לחסר משמעות ולגרום לקהל לא להגיע, אך השחקנים כבר עברו לשלב הציני ואמרו אתמול: "רק שנבין, ישחררו אותנו לפני או אחרי האימון המסכם בראשון? יש מצב שזה יקרה במחצית של המשחק". גורמים במועדון מבקרים אף הם את הבעלים ואומרים: "אם חוגג היה קצת מבין מה זה בית"ר הוא לא היה נכנס לדברים האלה לפני משחק מול הפועל תל אביב אבל הוא אף פעם לא היה בית"ריסט, היה הייתה כלי במשחק שלו, צעצוע שריסק לחתיכות".

בצד המקצועי, שחקנים הוסיפו ואמרו: "לא יפתיע אם תהיה בריחה של שחקנים מהמשחק, כשאתה יודע שאתה צריך לחפש קבוצה אוטוטו, אף אחד לא ירצה להיפצע או לסכן את עצמו. צריך לקרות משהו יוצא דופן עד יום שני שיגרום לכל השחקנים להרים את עצמם ולהתרכז במשחק, לא להאמין לאיזה מצב הגיעה בית"ר ירושלים, אנשים צריכים ללכת לכלא על מה שקורה כאן".

לקראת המשחק השיק המועדון מדי רטרו, במחווה לעונת האליפות הראשונה בעונת 1986/86 ועם המדים האלו תעלה הקבוצה ביום שני נגד הפועל תל אביב בטדי. כל חולצה עולה 249 שקלים, אולם לחברי "ביתריסט" קיימת הנחה ניכרת.