שער של חנן ממן העניק להפועל חיפה 0:1 על הפועל נוף הגליל

play
חנן ממן שחקן הפועל חיפה חוגג שער | מאור אלקסלסי
הפועל חיפה ניצחה בנוף הגליל לאחר דרמת VAR בתוספת הזמן 01:53

תורג'מן בישל לקשר, החיפאים שמרו על רשת נקייה לראשונה אחרי 10 מחזורים. צוקול עלה מהספסל ונפצע אצל המארחת, שלא ניצחה כבר 11 מחזורים ברציפות ואולי הייתה ראויה לפנדל בתוספת הזמן, אך שניר לוי החליט אחרת

(גודל טקסט)

הפועל חיפה קטעה היום (שבת) רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון, לאחר שגברה 0:1 על הפועל נוף הגליל באצטדיון גרין במסגרת המחזור ה-19. חנן ממן כבש בדקה ה-23 את השער שהעניק לקבוצה של אלישע לוי שלוש נקודות, מבישול של אלון תורג'מן. בכך שמרו החיפאים על מאזן מושלם מול הקבוצה שעלתה מהליגה הלאומית, לאחר שניצחו אותה גם בגביע הטוטו ובסיבוב הראשון בליגת העל.

הפועל חיפה לא סיפקה הופעה שאפשר לכתוב עליה הרבה, אך ידעה לנצל את ההזדמנות הטובה ביותר שלה כדי להשאיר מאחוריה שורה של תוצאות לא מספקות, הודות לאיכות של ממן שהעלה את מאזנו לארבעה שערים העונה. האורחת הייתה עדיפה במעט במחצית הראשונה וגם הייתה קרובה להכפיל את היתרון רגע לפני ההפסקה, כאשר סטפן מרינוביץ' הדף נגיחה של לירן סרדל. ב-30 הדקות האחרונות לא ראינו כלום משחקניו של אלישע לוי, אבל היריבה לא הייתה מספיק טובה כדי להוציא נקודות מהמשחק הזה. המאמן בעיקר יכול להיות מרוצה מכך שקבוצתו שמרה על שער נקי לראשונה אחרי 10 מחזורים.

שחקני הפועל חיפה חוגגים שער מול הפועל נוף הגליל
שמרו על רשת נקייה אחרי הרבה זמן, וחזרו לנצח. שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

בנוף הגליל המצב רק מחמיר, כשהקבוצה סופרת כבר 11 מחזורים רצופים ללא ניצחון וחמישה הפסדים ברציפות בליגת העל – בפעם האחרונה שהיה לה רצף כזה, בליגה הלאומית, השנה הייתה 2010. ניר לקס ערך הופעת בכורה בהרכב ולאחר מכן ארנסט מאבוקה נכנס מהספסל למשחק החזרה שלו לליגת העל, אך השניים הללו לא הועילו על מנת לקטוע את הרצף השלילי. לשי ברדה, שעומד על נקודה מתוך תשע אפשריות כמאמן הקבוצה, הדברים הלכו הפוך אפילו בגזרת החילופים: כבר בדקה ה-26 הוא הוריד את קוון פרייטר, שכבר היה בדרך החוצה וזכה להזדמנות נוספת רק בשל חילופי המאמנים, אלא שעודד צוקול שהחליף אותו נפצע בכתף עוד לפני ההפסקה, ואחריה כבר לא עלה בחזרה על כר הדשא. מבחינת פרייטר, החלוץ ירד ישירות לחדר ההלבשה ומסתמן שהוא בדרך החוצה.

אירוע שנוי במחלוקת התרחש בתוספת הזמן, כשגיא משפתי הכשיל את לביא שוקרון ממש על גבול הרחבה. השופט שניר לוי שרק לכדור חופשי ונקרא על ידי אנשי ה-VAR לבחון את המהלך מחדש, כאשר על פי השידורים החוזרים נדמה שהיה מקום לפסוק על בעיטת עונשין מ-11 מטרים, אבל לוי עמד על שלו וכך נותרה הפועל נוף הגליל ללא הזדמנות להשוות במהלך האחרון של המשחק.

ארנסט מאבוקה, הפועל נוף הגליל
עוד הפסד ביתי לנוף הגליל. ארנסט מאבוקה | מאור אלקסלסי
שחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון על הפועל נוף הגליל
כדורגל מרשים לא היה, אבל נקודות כן. שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

הרכב נוף הגליל: סטפן מרינוביץ', חגי גולדנברג, דולב אזולאי, ג'ניה ברקמן, טימו מוזי, ניר לקס, דייויד טווה, אלעד שחף, קוון פרייטר, סתיו נחמני, לוואגה קיזיטו.

הרכב הפועל חיפה: אוהד לויטה, דודי טויטו, אנתוני איזוצ'וקוו, בן והבה, דור מלול, סער פדידה, גל אראל, לירן סרדל, אלן אוז'בולט, אלון תורג'מן, חנן ממן.