בבאר שבע מצפים: "המעידה של מכבי חיפה חייבת להביא אותנו לשיא"

play
מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
שער מופלא לאצילי, 1:2 למכבי חיפה על הפועל באר שבע במשחק העונה 04:43

בבירת הנגב ינסו לצמק את הפער מהמוליכה לשתי נקודות עם ניצחון בפתח תקוה (20:15, ספורט4). בקבוצה מצפים מאנסה וחטואל לנצל את ההזדמנות, מרטינס שיפתח לראשונה יביא אנרגיות חדשות?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע התעוררו הבוקר (ראשון) ליום בו הם לא שיערו שיוכלו לצמק את הפער ממכבי חיפה בטבלה לשתי נקודות עם ניצחון חוץ על מכבי פתח תקוה (20:15, ספורט4). העבודה הנהדרת שעשתה אמש הפועל ירושלים בחיפה והתיקו בסיום מול האלופה, יאפשרו הערב לשחקנים של רוני לוי לפתוח שוב את המירוץ לאליפות אחרי שהפסידו למכבי חיפה בשבוע שעבר. השחקנים ייפגשו היום בצהריים בבית מלון ויקבלו עוד זריקה של מוטיבציה באסיפה שמתוכננת על ידי רוני לוי.

במועדון אמרו הבוקר: "אי אפשר היה לבקש תסריט יותר טוב מזה, אבל הדברים תלויים בנו. אם התיקו הזה של מכבי חיפה לא יביא אותנו לשיא הערב, מה יש כבר להגיד? קיבלנו הזדמנות נדירה לחזור לעניינים אחרי ההפסד למכבי חיפה, אבל עדיין יש קבוצה מנגד, מכבי פתח תקוה, שתבוא להילחם על החיים שלה. ניצחון הערב יכול לבוא רק אם נגיע בגישה אחרת מאיך שהקבוצה נראתה ב-30 הדקות הראשונות מול מכבי חיפה. זו הזדמנות שאם נפספס אותה, לא תחזור".

כצפוי יחזור רוני לוי הערב לשחק במערך של ארבעה שחקנים בקו האחורי כשאיאד אבו עביד אמור להיות מועדף כמגן ימני על פני אור דדיה. הלדר לופס ישוב להרכב אחרי שהתאושש מקורונה ובמרכז ההגנה יפתחו מיגל ויטור וחאתם עבד אלחמיד. בקישור יפתח בהרכב לראשונה הפורטוגלי אנדרה מרטינס ובקבוצה יש ציפייה שהוא יביא אנרגיות חדשות.

אנדרה מרטינס שחקן הפועל באר שבע
כשל מנטלי. שחקני באר שבע אתמול | מאור אלקסלסי

בחלק הקדמי יחזיר רוני לוי להרכב אחרי זמן ממושך את יוג'ין אנסה ורותם חטואל וגם מהם יש ציפייה לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים. "יש שחקנים שלא קיבלו צ'אנס הרבה זמן. שייקחו את זה ויגרמו לרוני לא להוציא אותם מההרכב אחרי זה", אמרו הבוקר במועדון.

מהסגל ייעדרו בגלל קורונה שגיב יחזקאל, איתן טיבי, דנילו אספרייה, דוידה פטרוצי והשוער השלישי ניב אליאסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי