המושיע: מיגל ויטור כבש, הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה

play
מיגל ויטור הפועל באר שבע חוגג | אודי ציטיאט
עמדה בלחץ: הפועל ב"ש ניצחה 0:1 את מכבי פ"ת משער של מיגל ויטור 02:30

הקפטן הכריע בנגיחה אחרי כדור קרן (62) במשחק חלש של באר שבע ובמיוחד של ארז פפיר, שלקח כמה החלטות שנויות במחלוקת. הקבוצה של רוני לוי צימקה את הפער בפסגה, המלאבסים עמוק במקום האחרון. רוקאביציה נפצע

(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים לשתי הגדולות ואחרי המעידה של מכבי חיפה מול הפועל ירושלים, הפועל באר שבע חזרה למאבק האליפות עם 0:1 קטן ולא מרשים אבל חשוב על מכבי פתח תקוה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה בלחץ גדול, כל אחד מהסיבות שלה, וזה ניכר היטב על כר הדשא עם משחק עצבני וחלש, בעיקר מצידו של ארז פפיר שלקח כמה החלטות שנויות במחלוקת. אלא שלמזלה של באר שבע יש לה את מיגל ויטור. הבלם והקפטן הוותיק הכריע את המשחק החלש הזה עם שער בנגיחה בדקה ה-62 וכבש את שערו הרביעי העונה.

המחצית השנייה התאפיינה במעט מאוד כדורגל ובעיקר בעצבים. ארז פפיר עצבן את שחקני שתי הקבוצות עם ההחלטות שלו ומי שהוסיף עוד שמן למדורה היה בן רייכרט, שנכנס לקראת הסיום ועשה כמה עבירות מכוערות, כולל אחת על רמזי ספורי ברחבה, שהייתה צריכה לזכות את באר שבע בפנדל. רייכרט יצא בנס מהמשחק הזה רק עם צהוב, אבל מכבי פתח תקוה שלו שקועה עמוק במקום האחרון, בדרך אולי לליגה הלאומית. באר שבע, שתיקח מהמשחק הזה רק את שלוש הנקודות, איבדה גם לקראת הסיום את ניקיטה רוקאביציה, שמתח שריר וככל הנראה יחמיץ את המשחק הבא נגד הפועל ירושלים.

מיגל ויטור הפועל באר שבע חוגג
שוב הציל את באר שבע. מיגל ויטור | אודי ציטיאט

הרכב מכבי פתח תקוה: אריק ינקו, דור אלו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, ארד בר, עידו שחר, איתן אזולאי, אור אינברום, לאמק בנדה, ג'יימס אדניי.

הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, איאד עבו עביד, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, רמזי ספורי, רותם חטואל, יוג'ין אנסה, ניקיטה רוקאביציה.