עידן ורד נפגע ממצת, רפואה עם 16 מ-18: "זה לא ניצחון קליל"

play
מאזן בלתי רגיל. רפואה | דני מרון
דוידה כבש בנגיחה לא אופיינית, 0:2 קל להפועל ת"א על בית"ר ירושלים 03:21

הפועל תל אביב חגגה 0:2 על בית"ר ירושלים בחוץ. המאמן: "הקהל נתן הצגה, מועדון כזה צריך להיות בצמרת של הכדורגל הישראלי"

(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב התעלמו הערב (שני) מהקור בירושלים וחגגו במשך דקות ארוכות עם כ-4,000 אוהדים שעשו את הדרך לטדי וראו ניצחון יוקרתי 0:2 על בית"ר ירושלים. אושר דוידה ופארליי רוזה כבשו, קובי רפואה סופר 16 נקודות מ-18 אפשריות והאדומים מתקרבים לפלייאוף העליון.

שחקני הפועל תל אביב עידן ורד, אושר דוידה
שחקני הפועל תל אביב עידן ורד, אושר דוידה | דני מרון
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם אושר דוידה
דוידה עם 7 שערי ליגה העונה | דני מרון

"אני לא יודע אם זה ניצחון קליל", אמר קובי רפואה, "במחצית הראשונה קיבלנו החלטות לא טובות בהתקפות המעבר ומאוד לא אהבתי את זה. היה משחק מאוד טקטי, היינו ממושמעים כי ידענו איפה בית"ר חזקה ואיפה פחות".

על השינוי העצום בהפועל תל אביב מאז שהגיע: "כל מאמן בוחר את הדרך שלו ואת הפילוסופיה שלו ואני דוגל בכדורגל התקפי. זה עדיין רחוק ממה שאני רוצה, אבל אני שמח שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק. יש לנו הרבה דקות מתות במהלך משחקים ואני מאוד לא אוהב את זה".

על המטרות: "הקהל נתן הצגה, מועדון כזה צריך להיות בצמרת של הכדורגל הישראלי, אבל אנחנו רק באמצע הדרך. המטרה היא פלייאוף עליון וכרגע אנחנו שם. זה מה שביקשו ממני וזה מה שרציתי. אחרי שנשלים את זה, נחשוב קדימה".

על שינוי אפשרי בימים שנותרו עד סגירת חלון ההעברות: "קשה למצוא שחקנים שישדרגו בינואר, אני רואה כל היום שחקנים וקשה למצוא מישהו. אני רואה את ההחתמות של קבוצות אחרות והרוב הם לא השחקנים שמשדרגים בינואר. אם לא אמצא מישהו כזה, אני לא אביא אף אחד".

קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב
מאזן בלתי רגיל. רפואה | דני מרון
עידן ורד שחקן הפועל תל אביב
אחד המצתים גם פגע בו. עידן ורד | דני מרון

אושר דוידה סיפר על השער שכבש: "פשוט נגחתי לכיוון השער, זה היה רחוק, על סף הרחבה. לא כל כך האמנתי שזה ייכנס, אבל כשראיתי את הכיוון הבנתי שזה גול. אני לא כוכב, אני עוד רחוק משם. אני מנסה להשתפר ולעזור כמה שאני יכול. הרבה גורמים במועדון עזרו לי להשתפר בכל מיני פרמטרים. לקחתי את עצמי בידיים בכל מיני דברים".

בתוך כך, אירועי האלימות בכדורגל הישראלי נמשכו גם הערב. בדקה ה-21 השליכו אוהדי בית"ר ירושלים מצתים מהיציע על שחקן הפועל תל אביב עידן ורד, הקפטן שלהם לשעבר. ורד התעמת עוד קודם לכן עם אופיר קריאף.

כזכור, היציע המזרחי בטדי נותר סגור בעקבות העונש שספגה בית"ר בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ונגדה גם עומד עונש נוסף של משחק ללא קהל (אחרי שלושה מקרים שונים של התפרעויות אוהדים) שלגביו הגישה ערעור.

5 המשחקים הבאים של הפועל תל אביב

הפועל חדרה (בית)
בני סכנין (חוץ)
מכבי תל אביב (בית)
מכבי חיפה (חוץ)
הפועל באר שבע (בית)