12 עצורים במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, חשד לדקירה

play
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון
דוידה כבש בנגיחה לא אופיינית, 0:2 קל להפועל ת"א על בית"ר ירושלים 03:21

תקריות אלימות לפני ואחרי המשחק בטדי. עדי ראייה סיפרו שאוהדים של בית"ר תקפו באלימות קשה אוהדים אדומים בתחנה המרכזית

(גודל טקסט)

חשד לתקרית חמורה אמש (שני) אחרי המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב באצטדיון טדי. לפי עדי ראייה, אחרי המשחק אוהדים של הקבוצה מהבירה תקפו אוהדים של האדומים בתחנה המרכזית בירושלים ועל פי החשד דקרו לפחות אחד מהם.

מעבר לכך, משטרת ירושלים הודיעה כוחות משטרה על מעצרם של 12 בני אדם. על פי ההודעה: "במהלך הערב, ועוד בטרם החל המשחק, ארעה תקיפת נהג רכב מתחת לגשר מלחה הסמוך לאצטדיון. על פי החשד מספר אוהדים תקפו נהג רכב (לא נזקק לטיפול רפואי) לאחר שחסמו את דרכו בכביש ובתוך כך גרמו נזק לשמשות הרכב. בפעילות מהירה של כוחות המשטרה, אותרו שלושה חשודים במעורבות במעשה והם נעצרו על ידי השוטרים. בהמשך הערב, נעצרו 9 אוהדים נוספים בחשד לעבירות אלימות, יידוי אבנים, תקיפת שוטר וגרימת נזק. גם חשודים אלו הועברו אל תחנת המשטרה לחקירה".

עידן ורד שחקן הפועל תל אביב
אחד המצתים גם פגע בו. עידן ורד | דני מרון

אירועי האלימות בכדורגל הישראלי נמשכו גם בתוך האצטדיון. בדקה ה-21 השליכו אוהדי בית"ר ירושלים מצתים מהיציע על שחקן הפועל תל אביב עידן ורד, הקפטן שלהם לשעבר. ורד התעמת עוד קודם לכן עם אופיר קריאף.

כזכור, היציע המזרחי בטדי נותר סגור בעקבות העונש שספגה בית"ר בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ונגדה גם עומד עונש נוסף של משחק ללא קהל (אחרי שלושה מקרים שונים של התפרעויות אוהדים) שלגביו הגישה ערעור.