בית"ר ירושלים תשחרר היום לפחות 3 זרים, מזרחי דורש שדגני יישאר

play
שחקן בית"ר ירושלים, אוראל דגני | דני מרון
דוידה כבש בנגיחה לא אופיינית, 0:2 קל להפועל ת"א על בית"ר ירושלים 03:21

תכנית שחרורי הזרים אמורה להתחיל, כאשר במועדון מחפשים פתרונות של הרגע האחרון בכדי להימנע משחרור סיטוני בנוסף, כולל אפשרות מכירת שועה או זרגרי: "מנסים לייצר פתרון שימנע קטסטרופה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

1.

אחרי ההפסד 2:0 להפועל תל אביב אמש (שני), יום גורלי מצפה לבית"ר ירושלים. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, כבר היום יחלו במועדון בשיחות עם לפחות שלושה מהשחקנים הזרים ויודיעו להם על שחרורם מהקבוצה. מרקו ינקוביץ' ואדווין ג'סי הם השניים הבטוחים ברשימה, כאשר לגבי היתר עדיין אין החלטה סופית מי מבין מארה, בואצ'י, מחיאס ופלייטר ישוחררו.

שחרור הזרים אמור להיות השלב הראשון בתכנית ה"הבראה" של בית"ר, כאשר במקביל, מנסים במועדון עד הרגע האחרון למצוא פתרון כלכלי שיביא לשמירת הסגל פרט לשלושה, ארבעה זרים שישוחררו. אך רק ביום יומיים הקרובים יהיו תשובות סופיות, כשהאפשרויות הן סיוע כלכלי או מכירת ירדן שועה ו/או אביאל זרגרי, כשגורם במועדון אמר כי "מנסים לייצר פתרון שימנע קטסטרופה. מעבר לשחרור מספר זרים, יש אופטימיות זהירה ונראה מה יתפתח במהלך הימים הקרובים". אלי אוחנה ומוני ברוש נמצאים תחת לחצים אדירים לא לתת יד לתכנית של חוגג ויונגר ולהימנע ממצב בו יישאר ליוסי מזרחי סגל שלא יוכל להתמודד בתחתית ויעשה את דרכו לליגה הלאומית.

בנוגע לשחרור ישראלים בכירים עדיין אין החלטה סופית. מה שכן, יוסי מזרחי הבהיר כי אוראל דגני השחקן החשוב בהגנה והוא חייב להישאר בסגל עד לתום העונה אם ישנו עדיין רצון להישאר. עם בעיות המגינים והקישור האחורי, דגני הוא מהעוגנים שמזרחי רוצה להמשך הדרך, כאשר גם את ריצ'מונד בואצ'י המאמן רוצה לראות ממשיך.

שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני
יוסי מזרחי מתעקש שלפחות הוא יישאר. אוראל דגני | ברני ארדוב

2.

בנוגע למשחק אתמול, בבית"ר לא הופתעו מההפסד אלא יותר מהקלות שלו, אך אמרו בסיום: "שחקנים כאן בטלפונים עד 3 בבוקר, כולם לא יודעים מה קורה. יש לנו בקרוב מפגשים ישירים מול קבוצות התחתית. אצלנו השחקן לא יודע אם הוא יהיה פה מחר או תהיה לו משכורת, זה הכל חוץ ממקצוענות. שכונה במיטבה, זה חייב כבר להיגמר, רק שאנשים יבינו סופית שהם נשארים אפשר יהיה להתרכז בכדורגל".

אחת הבעיות של השחקנים היא העובדה שהמצב בבית"ר מביא לכך שהם מוצפים בפניות מסוכנים ומאמנים, בעיקר של המתחרות בתחתית, כאשר כולן שוחרות לטרף להתחזק ובמקביל להחליש את בית"ר. התעניינות נרשמה בדגני, בואצ'י, גרצ'קין, רוטמן, פלייטר, אורן ביטון והרמן, אך בבית"ר לא ימהרו לשחרר שחקנים, גם לאחר קיצוץ של 25%, על מנת שלא לפרק את הסגל.

יוסי מזרחי, מאמן בית"ר ירושלים
יוסי מזרחי, מאמן בית"ר ירושלים | דני מרון

3.

יוסי מזרחי סובל על הקוים. זה לא רק הבעיות במועדון, גם בלי הבעיות הכלכליות והשחרורים, ה-DNA של הסגל הזה הוא אנטיתזה לקבוצה במאבקי התחתית. קבוצה רכה, מפסידה המון קרבות של 50:50 על הכדור, שחקנים מפקירים עמדות ולא מרוכזים, חלק אחר קורס בלחץ. כל מה שלא צריך בסיטואציה הזאת מזרחי קיבל. אחרי שיוודע הסגל שיעמוד לרשות המועדון, אולי כדאי לעשות גם למזרחי את הטובה הבריאותית הזאת ולשחררו מהתפקיד, לא מגיע לו לעבור את זה.

אוהדי בית"ר ירושלים
הגיעו בכמויות למרות המצב, אך שוב סיבכו את בית"ר בבית הדין. אוהדי בית"ר אמש | דני מרון

4.

ואם לא די בצרות המקצועיות שלה, בית"ר תעמוד לדין על השלכת חפצים למגרש, כל זאת כשהשבוע אמור להתקיים דיון בערעור הקבוצה על העונש של משחק ללא קהל. במועדון אמרו אתמול: "זאת תופעה שלא נגמרת בכדורגל, אוהדים לא מפסיקים לגרום נזקים, אבל עדיין, מגיע לנו יחס ראוי. לא יכול להיות שהענישה של בית"ר תמיד תהיה קיצונית יותר, יש קבוצות שבמשחקים שלהן היו אירועים הרבה יותר חמורים השנה והן לא קיבלו משחק ללא קהל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי