מכבי תל אביב לא תמהר להיפטר מגררו. ההגנה עשויה להישאר בלי שינוי

play
מאמין בעצמו. גררו במדי מכבי תל אביב | אריאל שלום
התעוררה מאוחר: מכבי ת"א הפכה פיגור מוקדם לניצחון 1:3 באשדוד 03:26

הפנמי לא הורשה להתאמן גם לקראת משחק הגביע נגד יפו (רביעי, 19:30) בעקבות עבירת המשמעת בשבוע שעבר, אבל הצהובים עדיין לא דנים בהעברתו לקבוצה אחרת. קרסטאיץ' הבהיר: מוכן להסתדר עם הגנה ישראלית גם אחרי שחרור הרננדס, מעדיף להחתים שחקני התקפה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אדוארדו גררו לא הורשה אתמול להתאמן בשורות מכבי תל אביב ועדיין לא ברור אם הוא ייכלל בסגל למשחק הגביע מחרתיים מול מכבי יפו. החלוץ הפנמי ייענש על הבילוי הלילי בחמישי כשבבוקר יום שישי יש לו אימון, אבל במכבי תל אביב לא ממהרים לשחרר אותו לקבוצה אחרת. מספר רב של קבוצות מתעניינות בגררו ומעוניינות לקבל אותו בהשאלה עד סוף העונה. חלקן כבר פנו למכבי תל אביב, אך בשלב הזה במכבי תל אביב לא ממהרים להיפטר מגררו על אף בעיות המשמעת שלו.

המנהל המקצועי ברק יצחקי מרבה לשוחח עם החלוץ הצעיר ואתמול כאמור לא איפשר לו להתאמן עם כל הקבוצה. יחד עם זה, השחרור של לואיס הרננדס אתמול לקראת חתימה בקאדיס הספרדית, פותח למכבי תל אביב מקום לצירוף שחקן זר כך שרק אם מכבי תל אביב תמצא שני שחקנים בארבעת הימים שנותרו, היא תדון גם בשחרור גררו. אף שהרננדס כאמור היה זה ששוחרר, מכבי תל אביב לא ממהרת לחפש בלם זר במקומו והמאמצים מול סוכני שחקנים מתרכזים במציאת חלוץ או שחקן כנף מהיר.

אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב
שב להרכב. גררו | ברני ארדוב

מבחינת המאמן מלאדן קרסטאיץ', הוא מוכן ללכת עד סוף העונה עם מרכז הגנה כחול-לבן בראשות עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, שחר פיבן שפתח שלשום ונפצע ושרן ייני לו מחכים בקבוצה שישוב. גם אנריק סבוריט שחוזר מפציעה ובקרוב ישוב לשחק, יכול להוות אופציה לבלם מבחינת המאמן הסרבי, כך שהעדיפות הראשונה היא להתחזק בשחקן התקפה זר אחד השבוע או אפילו שניים, אם זה יסתדר.

עידן נחמיאס שסיים את המשחק שלשום באשדוד עם פגיעה בראש, מרגיש טוב יותר והוא אמור לשחק מחרתיים בגביע. לעומתו שחר פיבן לא צפוי לשחק עקב פציעה. קרסטאיץ' צפוי לתת לשוער דניאל טננבאום לעמוד בין הקורות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי