האיש הכי חשוב של ברק בכר? "מכבי חיפה בלעדיו זו לא אותה קבוצה"

play
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי
אשכנזי כבש לנתניה נגד האקסית, אצילי חילץ נקודה עבור מכבי חיפה 03:24

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות ואיבוד פער ארבע הנקודות מהפועל באר שבע, אורי אוזן ניתח והצביע על סימן מדאיג: "נתניה הצליחה ללחוץ את מכבי חיפה, לסגור אותה ושיבשה לה לגמרי את המשחק". האזינו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי עשרה ניצחונות רצופים והצגות כדורגל מרשימות, מכבי חיפה סיימה בתיקו מול הפועל ירושלים ומכבי נתניה, הציגה יכולת מאכזבת ופער ארבע הנקודות מהפועל באר שבע נמחק כלא היה. אורי אוזן, פרשן ספורט1, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את הסיטואציה.

מה קרה למכבי חיפה? האזינו

אוזן התייחס לשני המשחקים האחרונים: "נתניה לא הייתה הרבה-הרבה יותר טובה, אבל הגיע לה לנצח והיא אכן הייתה טובה יותר. אחרי שני הניצחונות הגדולים על מכבי תל אביב והפועל באר שבע, כנראה משהו קצת ירד במכבי חיפה. יש סוג של ירידת מתח, היו גם קצת פציעות. בלי פלאניץ' זו לא בדיוק אותה קבוצה מבחינת הדחיפה מאחור".

מה הסיבה לירידת המתח: "זה קורה, גם מנצ'סטר סיטי עשתה תיקו מול סאות'המפטון אחרי 12 ניצחונות רצופים והיא הייתה צריכה להפסיד. זה טבעי, אי אפשר לנצח כל הזמן. יש כמה סימנים מדאיגים, לדוגמא שקבוצה כמו נתניה שבאה באמת לשחק, מצליחה ללחוץ את מכבי חיפה, לסגור אותה ומשבשת לה לגמרי את המשחק. עליות וירידות זה משהו שקורה במהלך עונה, הם לא הפסידו הרבה מאוד זמן ואני לא חושב שיש סיבה לבהלה גדולה".

מה הסוד נגד מכבי חיפה: "ללחוץ גבוה, בעיקר את הבלמים. שני המגנים לא מספיק איכותיים ביציאה עם כדור מלחץ והפועל ירושלים עשתה את זה נהדר. בני לם ראה את זה וממש העתיק את מה שעשה זיו אריה. מדובר בשני מאמנים נהדרים".

בוגדן פלאניץ', מכבי חיפה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי