שובל גוזלן מסוגל לחזור לקדמת הבמה בישראל? "אף פעם לא מאוחר"

play
שובל גוזלן שחקן הפועל חדרה עם גוסטבו מרמנטיני | לירון מולדובן
רפואה וקורצקי התעמתו, מרמנטיני נתן לחדרה ניצחון על הפועל תל אביב 01:49

אחרי שבישל את שער הניצחון נגד הפועל תל אביב, חלוץ הפועל חדרה הודה: "משהו התפקשש לי בדרך, אבל היום אני במקום הרבה יותר שלם". וגם: משחק הראש המיוחד והאם הוא מתאים למכבי חיפה? האזינו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לאחר שבישל את שער הניצחון של הפועל חדרה מול הפועל תל אביב, שובל גוזלן עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ונשאל על משחק הראש המרשים שלו: "אבא שלי היה יותר נמוך ויותר טוב ממני, לפחות על פי הסיפורים שאני שומע. לדעתי זה עניין של ניתור ותזמון, אני חושב שזה שילוב. מגיל קטן אני זוכר את עצמי נוגח".

למה הוא לא מצליח להתפוצץ ולחזור לצמרת של הכדורגל הישראלי: "אף פעם לא מאוחר, השנה הזו גם מבחינה אישית וגם קבצתית, אנחנו עושים דברים יפים ואם נמשיך ככה אין לדעת לאן זה יוביל. כן, התפקשש לי משהו בדרך – איך שהתחלתי ואיפה שאני היום, היו החלטות פחות טובות ודברים לפעמים לא הסתדרו, אבל אני תמיד מאמין ומקווה לחזור לקדמת הבמה".

האם הוא מתאים למכבי חיפה: "אני כרגע רואה את עצמי בחדרה, מגיע הכי רחוק שאפשר ולא חושב יותר מידי רחוק. אני חושב שיש לי יתרונות וחסרונות. אמנם אני בן 27, אבל עברתי הרבה דברים והתבגרתי, עכשיו אני במקום הרבה יותר טוב, שלם ומבין יותר טוב מה אני צריך כדי להוציא מעצמי את המקסימום ואני חושב שרואים את זה".

האזינו לדברים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי