מרקו ינקוביץ' חתם לעונה וחצי בהפועל תל אביב

play
מרקו ינקוביץ', הפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב
רפואה וקורצקי התעמתו, מרמנטיני נתן לחדרה ניצחון על הפועל תל אביב 01:49

קשר נבחרת מונטנגרו, ש"פוטר" מבית"ר ירושלים בשבוע שעבר, יחזק את הסגל של קובי רפואה. אופק ביטון צפוי לעזוב ולחתום בהפועל ירושלים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר ששחררה את לוסיו והסדירה את העניינים מול בקרת התקציבים, הפועל תל אביב הצליחה הערב (שלישי) לחזק את התקפת הקבוצה: מרקו ינקוביץ', המונטנגרי שפוטר מבית"ר ירושלים בשבוע שעבר, הצטרף רשמית בחוזה לעונה וחצי.

הבוקר פרסמנו לראשונה בוואלה! ספורט על כך שהפועל תל אביב הביעה עניין והחלה בשיחות עם ינקוביץ' בן ה-26, שהגיע ארצה לפני כשנה ובמקביל בדק הצעה מחו"ל והבטיח עוד היום להשיב על הצעת האדומים, וכעת בחר להישראל בארץ ולנסות לסייע לקובי רפואה בקרבות הצמרת.

מרקו ינקוביץ' שחקן בית
עוד שחקן בית"ר שעבר להפועל תל אביב. מרקו ינקוביץ' | אריאל שלום

בעקבות צירוף ינקוביץ', מי שישוחרר הוא אופק ביטון, שכבר סיכם את תנאיו בהפועל ירושלים. העברתו סוכמה בין המועדונים, אך קובי רפואה הטיל וטו עד שיגיע שחקן אחר. גם הקשר יואב הופמייסטר עשוי לעזוב. מספר קבוצות ביקשו לקבל בהשאלה צעירים כמו שגיא גניס ועומר סניור, אך בשלב זה אין שחרורים מהסגל.

בתוך כך, הפועל תל אביב אישרה היום שבכ-24 שעות נמכרו 5,500 כרטיסים לאוהדי הקבוצה לדרבי מול מכבי תל אביב שייערך ב-12 בפברואר, בנוסף לכ-9,000 המנויים. הפועל תל אביב הודיעה כי בעקבות הביקוש גם שער 8 נפתח לאוהדי הקבוצה, אולם בשלב זה שער 13 נותר סגור.