ריאן סטריין צפוי לעזוב את מכבי חיפה בחזרה לליגה האוסטרלית

play
יוכל לעשות בכורה במדי הנבחרת. ריאן סטריין | מאור אלקסלסי
אשכנזי כבש לנתניה נגד האקסית, אצילי חילץ נקודה עבור מכבי חיפה 03:24

הירוקים בשיחות מתקדמות עם מגן זר שאמור להגיע בחוזה עד תום עונה עם אופציה, ואם יצרפו אותו - האוסטרלי ישוב לליגה במולדתו. אם לא יסגור בקבוצה חדשה, הוא יוקפא ויטוס על מנת למצוא אחת כזו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מגן מכבי חיפה ריאן סטריין ייצא לאוסטרליה באופן מיידי אם האלופה תחתים מגן ימני זר במקומו עד תום מועד ההעברות, שיחול מחר (חמישי). בחיפה פועלים בשעות האחרונות במטרה לצרף מגן זר שעמו הם מנהלים שיחות, כשאם יגיע זה יהיה ככל הנראה בחוזה עד תום העונה עם אופציה של המועדון לשנה נוספת. סטריין קיבל מסר שאם אכן ייסגרו הדברים, הוא יטוס מיידית למולדתו על מנת למצוא לו קבוצה חדשה.

שחקן הירוקים נמצא כבר עכשיו במגעים עם כמה קבוצות מהליגה שממנה הגיע לכרמל וינסה לחתום באחת מהן כדי לפנות את משבצת הזר השישי למגן החדש, אם אחד כזה יוחתם כמתוכנן. אם האוסטרלי לא יצליח לסכם את תנאיו באחת הקבוצות מארצו, הוא יוקפא באופן מיידי כדי לפנות מקום ואז יטוס לאוסטרליה כדי לנסות ולסגור עד יום חמישי הבא, אז יינעל חלון ההעברות במדינתו. אגב, אם מכבי חיפה לא תצליח לסגור את כל הפרטים עם המגן הזר, תינתן לסטריין האפשרות להישאר בסגל עד סוף העונה.

ריאן סטריין שחקן מכבי חיפה
| דני מרון

במקביל לענייני חלון ההעברות, האלופה עסוקה גם במשחק גביע המדינה נגד הפועל חדרה הערב, כאשר לא מעט שחקני הרכב לא ייכללו ב-11 של ברק בכר. בין היתר, שון גולדברג יזכה למנוחה וצ'ארון שרי ודולב חזיזה הפצועים לא יפתחו אף הם. השוער רועי משפתי צפוי לקבל את הקרדיט בין הקורות במקומו של ג'וש כהן, כשגם מאור לוי ובן שהר בתמונת ההרכב.