החלון נסגר: אלפונס חתם במכבי חיפה, החתמה מרשימה למכבי נתניה

play
מיקאל אלפונס מוצג במכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה
בדרך לחצי הגמר: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל חדרה 03:02

תם מועד ההעברות: הירוקים קיבלו את השחרור הבינלאומי של המגן, פטריק טוואמסי חתם בקבוצה של לם לעונה וחצי. באר שבע הקפיאה את פטרוצ'י, עסקת ג'סי לחדרה נפלה וניסו אביטן מונה למאמן בני יהודה

(גודל טקסט)

אחרי יום רביעי רווי עסקאות ותהפוכות, חלון ההעברות החורפי של הכדורגל הישראלי ננעל הערב (חמישי, 19:00) באופן רשמי. קבוצות ליגת העל (והלאומית) עסקו בעיצוב סופי של הסגלים לקראת הישורת האחרונה של עונת 2021/22, כאשר מספר עסקאות נפלו ברגע האחרון, לצד מספר החתמות מפתיעות ומרשימות. סיכום היום האחרון של מועד החלון, שעה אחר שעה.

פטריק טוומאסי מצטרף למכבי נתניה
החתמה גדולה לנתניה. טוומאסי | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי נתניה

19:10מיקי סירושטיין סגר את תנאיו בבני יהודה. הקבוצות שלחו את המסמכים בשעה 19:00 וכעת בודקים האם המעבר מאושר. במידה שכן, הבלם של הפועל חיפה יהיה הרכש החדש של ניסו אביטן (שלמה וייס).

18:52 – ממש על סף סגירת החלון, מכבי נתניה אולי עם ההחתמה המרשימה ביותר עד כה: החלוץ הגנאי פטריק טוומאסי חתם בקבוצה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת. זכור בעיקר לאוהדי מכבי תל אביב, מולה כבש צמד כששיחק במדי אסטנה. שיחק בעונה וחצי האחרונה בהאנובר מהליגה השנייה בגרמניה (יניב טוכמן).

18:45מיקאל אלפונס לאחר החתימה במכבי חיפה: "אני מאוד שמח להיות פה, הגעתי למועדון הכי מפואר בישראל כדי לקחת האליפות. זו הזדמנות מצוינת עבורי לזכות בתואר. מעולם לא עזבתי את צרפת, למרות שהיו לי הזדמנויות. עכשיו אני מרגיש מוכן וזו הזדמנות נפלאה. אני רוצה לזכות בתואר ראשון בקריירה ולשמח את המועדון והאוהדים על האמון שנתנו בי" (שלמה וייס).

18:37 – בית"ר ירושלים לא הצליחה לצרף את שחקן הכנף האיסלנדי וידאר ארי יונסון. דן עזריה חתם ועבר בבקרה (אופיר סער).

הפועל חדרדה נפרדה מהשחקן גוסאבו מרמנטיני
מצטרף לבאר שבע. מרמנטיני | אתר רשמי, הפועל חדרה

18:31 – קשר הפועל חדרה גוסטבו מרמנטיני הושאל להפועל באר שבע עד לסיום העונה. לבאר שבע אופציית רכישה בסיום העונה הנוכחית. לידיעה המלאה (רענן ברנובסקי).

18:22ניסו אביטן מונה באופן רשמי למאמנה של בני יהודה במקום יוסי אבוקסיס, שחתם מוקדם יותר בבית"ר ירושלים. לידיעה המלאה (אופיר סער).

17:59 – כשעה לסיום החלון, דן עזריה מהפועל כפר סבא בדרך לבית"ר ירושלים (אופיר סער).

דוידה פטרוצ'י שחקן הפועל באר שבע
לא צפוי להזדמנויות רבות והומלץ לו למצוא בית חדש. פטרוצ'י | מאור אלקסלסי

17:48 – המגן הימני ויקי כחלון חתם בהפועל פתח תקוה עד סיום העונה.

17:37 – אלונה ברקת לא רצתה להקפיא את דוידה פטרוצ'י, אבל שעה לסיום החלון מסתמן שזה הכיוון, אלא אם השחקן יתרצה ויסכים לעבור (יניב טוכמן).

17:35בן מיזן חתם באשדוד עד סוף העונה עם אופציה של הקבוצה מעיר הנמל לעונה נוספת (יניב טוכמן).

מיקאל אלפונס מוצג במכבי חיפה
מיקאל אלפונס מוצג במכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה

17:22 – בבית"ר ירושלים ממשיכים בשיחות עם הפועל באר שבע בנוגע לדוידה פטרוצ'י, שלא מתלהב להגיע לבירה, שם מנסים בכל זאת לשכנעו. גם מיקי סירושטיין על הפרק (יניב טוכמן).

17:06 – הפועל באר שבע והפועל חדרה על סף סיכום בנוגע להעברתו של גוסטבו מרמנטיני לקבוצה של רוני לוי. לידיעה המלאה (רענן ברנובסקי ויניב טוכמן).

17:05 – לאחר שגם השחרור הבינלאומי מההתאחדות הצרפתית הגיע, מיקאל אלפונס חתם רשמית במכבי חיפה. המנהל המקצועי, גל אלברמן, אמר לאחר ההחתמה: "שמחים על צירופו של מיקאל, אשר אחריו אנו עוקבים זמן רב. מיקאל שחקן בעל ניסיון ויכולות פיזיות ומקצועיות העונות לצרכי הקבוצה. אנו מברכים את מיקאל על הצטרפותו ומאחלים לו הצלחה רבה בירוק" (שלמה וייס).

ניקולה צ'ירקוביץ' שחקן בני סכנין
יורד ללאומית. צ'ירקוביץ' | מאור אלקסלסי

16:41 – מכבי חיפה קיבלה את השחרור מאמיין בנוגע למיקאל אלפונס. כעת מחכים לשחרור הבינלאומי מההתאחדות הצרפתית כדי להשלים את המעבר

16:36מוטי מלכה סגר את תנאיו במ.ס כפר קאסם ויצטרף מנוף הגליל באמצעות סוכנו אדם קידן (אופי סער).

16:11 – מגנה של בני סכנין, ניקולה צ'ירקוביץ', ירד לליגה הלאומית וחתם אצל מוליכת ליגת המשנה, מ.ס. כפר קאסם.

קמסו מארה בית"ר ירושלים
מחכה לאישור של יואב כץ. מארה | דני מרון

15:43 – בהפועל חיפה מחכים לאישורו של יואב כץ כדי להוציא לפועל את החתמת קמסו מארה. כזכור, כבר בשעות הצהריים עלתה את מועמדותו על הפרק וכעת אם הבעלים יאשר, בחיפה מאמינים שישנם סיכויים טובים שהשחקו יהפוך לזר החמישי של אלישע לוי. (שלמה וייס)

15:34 – ברוכים הבאים עידן שמש. החלוץ ששוחרר מוקדם יותר מהפועל ירושלים, חזר לליגה הלאומית וחתם בהפועל אום אל פאחם.

ארז איסקוב, שחקן עירוני קרית שמונה
שחקן חדש בקריה. איסקוב | אתר רשמי, עירוני קרית שמונה

15:31 – בן מיזן שהתחיל את העונה בהפועל ירושלים, נמצא על סף מעבר למ.ס. אשדוד. (יניב טוכמן)

15:29 – זה היה קצר. גוסטבו מרמנטיני לא יעבור להפועל תל אביב בשל העובדה שהאדומים הציעו סכום נמוך מדי לטעמם של ראשי הפועל חדרה ובנוסף לכך הסכימו לשלם על הברזילאי בצ'ק דחוי לעוד שמונה חודשים. בחדרה סרבו לקבל "התחייבות על העץ" לדבריהם והעיסקה ירדה מהפרק. במקביל, הפועל באר שבע עדיין בתמונה. (רענן ברנובסקי) לידיעה המלאה

15:01 – הבלם ארז איסקוב חתם בעירוני קרית שמונה. איסקוב בן ה-24 מגיע לקריה אחרי שהתחיל את העונה בבני יהודה. הוא שיחק בעבר גם בהפועל רמת גן והפועל עפולה. (שלמה וייס)

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
שוב צהוב-שחור. אבוקסיס | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

14:59 – הוא חוזר אחרי 21 שנה. יוסי אבוקסיס מונה למאמן בית"ר ירושלים. (אופיר סער). לידיעה המלאה

14:57 – בכל מקרה, אם מרמנטיני יעזוב היום, הפועל חדרה תנסה לצרף במקומו את אדווין ג'סי ש"פוטר" מבית"ר ירושלים לפני כמה ימים. (רענן ברנובסקי)

14:39 – גם הפועל תל אביב הביעה עניין בגוסטבו מרמנטיני, אבל עסקה כזו נראית מסובכת למדי לאור העובדה שהפועל חדרה מתעקשת על מכירה ולא על השאלה . (אופיר סער)

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי
מאמן הפועל חיפה אלישע לוי | מאור אלקסלסי

14:09 – הפועל חיפה עדיין לא אמרה נואש בניסיונות שלה לצרף מגן שמאלי – העמדה שאלישע לוי סימן כהכי חשובה ליום האחרון של חלון ההעברות. (שלמה וייס)

14:05 – בית"ר תל אביב בת ים שמדורגת במקום האחרון בליגה הלאומית, צירפה שני שחקנים: חאמד שולאג'ה הושאל מהפועל ירושלים ומור עדרי הגיע מהפועל אדומים אשדוד. (יניב טוכמן)

13:59 – הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית עם שני שחקנים חדשים: שי בלחסן שהגיע מבית"ר תל אביב רמלה ואריאל לזמי שפתח את העונה בהפועל פתח תקוה וחוזר לקדנציה שנייה בעיר היין. (יניב טוכמן)

חלוץ מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ'
ברוכים הבאים לקרית שלום. יובאנוביץ' | אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

13:28 – שני השחקנים החדשים של מכבי תל אביב, גו'רג'ה יובאנוביץ' וז'וזואה סה, ערכו אימון בכורה בקבוצתם החדשה. (יניב טוכמן)

13:21 – קלייטוס נומביל שהתחיל את העונה בהפועל ירושלים, חתם עד סיום העונה בהפועל כפר סבא. עוד בלאומית: בני ריינה צירפה את הקשר פיליפ מנה ששיחק בחודשים האחרונים במ.ס. כפר קאסם. (שלמה וייס)

12:49 – דוידה פטרוצ'י מהפועל באר שבע הוצע להפועל חיפה, שבשלב זה הודיעה שהיא לא מעוניינת בו. בקבוצה העלו את מועמדותו של קמסו מארה מבית"ר ירושלים. (שלמה וייס)

אדוארדו גררו, שחקן הפועל ירושלים
ינסה להציל את הפועל ירושלים מירידה. גררו | אתר רשמי, הפועל ירושלים

12:16 – הפועל ירושלים הודיעה רשמית על כך שאדוארדו גררו חתם והפנמי כבר ערך אימון בכורה בקבוצתו החדשה. (אופיר סער)

11:33 – עידן שמש שוחרר מהפועל ירושלים והוא בדרך לאחת מקבוצות הליגה הלאומית. החלוץ אמר: "זה לא רגע פשוט עבורי, כי לא היה לי בית בכדורגל כמו בהפועל ירושלים. אני צריך להמשיך הלאה, אבל את מה שעברתי פה אקח איתי לנצח". (אופיר סער) לידיעה המלאה

11:28 – לורנס אופורי, קשר מרכזי מפמליקאו הפורטוגלית, הושאל למ.ס. אשדוד עד סוף העונה. הגנאי בן ה-23 נחת הלילה בישראל ויצטרף לחבורה של רן בן שמעון. הוא רשם העונה 6 הופעות בליגה הבכירה בפורטוגל. (יניב טוכמן) לידיעה המלאה

לורנס אופורי, שחקן מ.ס. אשדוד
יחזק את מרכז המגרש של בן שמעון. אופורי | אתר רשמי, מ.ס. אשדוד

11:14 – בני יהודה הודיעה שיוסי אבוקסיס עוזב ועובר לאמן את בית"ר ירושלים (לידיעה המלאה). ומה לגבי מאמן חדש? ברק אברמוב: "במהלך הימים הקרובים אפגש עם מספר מועמדים ואקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הקבוצה והמועדון".

9:44 – הפועל תל אביב עשויה להחזיר לשורותיה את הבלם טום אחי מרדכי, שמושאל ממנה להפועל ניר רמת השרון ורשם העונה 15 הופעות בליגה הלאומית. (אופיר סער)

9:38 – משה מולה הושאל ממכבי נתניה לסקציה נס ציונה, שנאבקת על עלייה לליגת העל. הקשר בן ה-21 התחיל את העונה כמושאל באחי נצרת.

שחקן הפועל ירושלים חאמד שולאג'ה
יחזור רק בסוף מרץ. שולאג'ה | דני מרון

8:23 – הפועל חיפה מנסה להחתים שחקן זר בניסיון אחרון כאשר כל העת נעשים במקביל גם ניסיונות לצרף את אורן ביטון. (שלמה וייס)

8:04 – קווין טאפוקו שהגיע להבנות עם הפועל חיפה בנוגע להתרת חוזהו, סיכם את תנאיו בברואה סטארה זאגורה הבולגרית. (שלמה וייס)

7:31 – אחרי החתמת אדוארדו גררו ולמרות שחרורו של קלייטוס נומביל, להפועל ירושלים יש כעת שבעה זרים. חאמד שולאג'ה יעזוב וכנראה יושאל לקבוצה בליגה הלאומית. הפועל ראשון לציון ובית"ר תל אביב רמלה על הפרק. (אופיר סער)

גוסטבו מרמנטיני שחקן הפועל חדרה  מול רמי גרשון שחקן מכבי חיפה
יעבור דרומה? מרמנטיני | דני מרון

06:40 – בהפועל באר שבע ינסו להתחזק בשחקן זר בתפקיד קדמי עם יכולת כדרור, רגע לפני שהחלון יסתיים. הסיכויים להנחית מישהו עד הצהריים אינם גבוהים ואופציית גוסטבו מרמנטיני עדיין קיימת, אולם יתכן גם שאלונה ברקת תישאר לבסוף עם הסגל הקיים. רוני לוי מחפש עוד שחקן שיוכל לסייע למשחק ההתקפה ולייצר עוד מצבים לכיבושים, אבל לא בטוח שבזמן הקצר שיש, זה אפשרי. הבוקר יימשכו שיחות הגישושים עם הפועל חדרה על מרמנטיני, כך שהאופציה הזו עדיין קיימת. (יניב טוכמן)

06:30 – מ.ס. אשדוד תנסה לחזק את הסגל שלה עם שני זרים עד לסיום חלון ההעברות. (יניב טוכמן)

06:25 – הפועל חיפה מקווה להשלים את צירופו של אורן ביטון, המגן השמאלי של בית"ר ירושלים שגדל במועדון והספיק גם לשחק בקבוצה הבוגרת לפני שעזב ב-2016. (שלמה וייס)