סגל חסר לאשדוד: כהן ייעדר מול מכבי חיפה, דיאמנטקוס אמור לפתוח

play
גיל כהן שחקן מ.ס. אשדוד | מאור אלקסלסי
התעוררה מאוחר: מכבי ת"א הפכה פיגור מוקדם לניצחון 1:3 באשדוד 03:26

הבלם הצטרף לג'רפי וכנעאן ברשימת החסרים של בן שמעון הערב (20:30), סבג עשוי לעבור להגנה. ברשצקי אמור לערוך בכורה, היווני יעלה לראשונה ב-11?

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

סגל חסר מאוד יעמוד לרשותו של רן בן שמעון הערב (שני, 20:30) מול מכבי חיפה. הבוקר החליטו במ.ס. אשדוד לא לסכן את הבלם גיל כהן, שסובל ממתיחה קלה בשריר התאומים, והוא נשאר מחוץ לסגל של הקבוצה שנסעה לפני הצהריים לבית מלון בחיפה שם תעשה את ההכנות האחרונות שלה לקראת המשחק שמוגדר במועדון כמשחק הכי מאתגר בליגה.

נאור סבג שחקן מ.ס. אשדוד
יוסט להגנה? סבג | דני מרון

כהן, אחד הבולטים שבין שחקני מ.ס. אשדוד העונה, יפרק בחסרונו את שלישיית הבלמים הטובה של הקבוצה עם ננאד צבטקוביץ' וטימותי אוואני ונראה שהמאמן בן שמעון יצטרך להחליף אפילו שיטה בשל כך ולשחק עם נאור סבג כחצי קשר וחצי בלם.

כזכור עוד קודם ידעו באשדוד שיחסרו הערב את יואב ג'רפי ואת השחקן הכי מחוזר בליגה חמודי כנעאן. ג'רפי פצוע כבר כמה שבועות והוא בספק גם לשבת מול הפועל באר שבע וכך גם כנעאן שנפצע בשריר רגלו מול מכבי תל אביב במחזור הקודם וייאלץ להיעדר ככל הנראה גם מהמשחק הבא של אשדוד.

דימיטריס דיאמנטקוס מ.ס. אשדוד דוד חוג'ה בית
יפתח? דיאמנטקוס | דני מרון

מי שאמור לערוך הופעת בכורה בהרכב הוא מוטי ברשצקי שהגיע בשבוע שעבר מבני סכנין. גם הזר היווני דמיטריוס דיאמנטקוס אמור סוף סוף לפתוח. באשדוד מקווים לקבל גם דקות ראשונות טובות מהזר הגנאי החדש לורנס אופורי שהגיע מפורטוגל וחתם לפני סגירת החלון בשבוע שעבר.