איציק קורנפיין: "הסגל של בית"ר ירושלים כל כך חלש ולא מאוזן"

play
איציק קורנפיין | רוני כנפו
התוצאה משקרת: בית"ר ירושלים ונוף הגליל הרבו להחמיץ ונפרדו ב-0:0 03:31

היו"ר לשעבר דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "בית"ר תיאבק עד הרגע האחרון, אבוקסיס יביא ערך מוסף. זה הסגל ואיתו צריך לצאת למלחמה, להתפלל ולנצח"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים שוב לא הצליחה לנצח ונותרה מסובכת בתחתית אחרי 0:0 ביתי מול הפועל נוף הגליל במשחק שנערך ללא קהל בטדי. יו"ר המועדון לשעבר, איציק קורנפיין, התראיין הערב (שני) בתכנית הספורט של 103FM והבהיר: "בית"ר תיאבק עד הרגע האחרון. יוסי אבוקסיס יביא ערך מוסף, דווקא בגלל שהסגל של בית"ר כל כך חלש ולא מאוזן, וכי הוא ידוע כמאמן מאוד טקטי".

קורנפיין הסביר: "היו לו רק יומיים של אימונים, הוא מאמן חדש. הוא התחיל במערך של שלושה בלמים, ראה שזה לא עובד ועבר לשחק עם שניים. לאט לאט הוא ימצא את האיזון, אבל גם עם אבוקסיס זה יהיה קשה מאוד. קשה לבית"ר גם בהגנה, גם בקישור וגם בהתקפה. זה לא שהוא השאיר את כל הכוכבים בחוץ. זה הסגל ועם זה יצטרכו לצאת למלחמה, להתפלל ולנצח".

עוד אמר היו"ר לשעבר: "אחת הבעיות הכי גדולות של בית"ר זה שרואים שחקנים שלא רוצים להיות בסגל. יכול להיות שזה היה קשור לחלון ההעברות. עכשיו הסגל סגור והשחקנים יודעים שהם נמצאים פה. אחת התכונות הכי טובות של יוסי כמאמן זה שהוא יודע להתחבר לשחקנים ויודע להניע אותם. אני מקווה שהשחקנים יבינו שהם כאן לפחות עד סוף העונה ושהם צריכים לעשות את המקסימום. אני מקווה שיוסי יצליח להביא את השינוי אצל השחקנים אלו הכלים שיש לנו למלחמה, אין לנו כלים אחרים. זה יהיה קשה עד הסוף. השחקנים לא היו נראים מחויבים, הם היו נראים כאילו הם לא רוצים להיות. הם צריכים לבוא ולתת קצת יותר וזה התפקיד של יוסי להוציא מהם את הקצת יותר".

קורנפיין סיכם: "המצב קשה מאוד וכולנו יודעים. אם הישועה תגיע מאחד השחקנים היא תגיע מירדן שועה, אולי קצת ממיכאל אוחנה בחלק ההתקפי ואוראל דגני הוא שחקן מפתח אולי הכי משמעותי בבית"ר. כולם צריכים להיות בטופ".