"מכבי חיפה תיקח אליפות בהפרש דו ספרתי. מכבי ת"א לא ברמה שלה"

play
שחקני מכבי תל אביב גבי קניקובסקי, דן ביטון, אנדרה ז'ראלדש, עדן שמיר | ברני ארדוב
הכי דרמטי שיש: יובאנוביץ' העניק למכבי ת"א 2:3 על הפועל ת"א בדקה ה-93 05:20

אורי אוזן דיבר בתוכנית הספורט של 103FM ונשאל האם הצהובים מסוגלים לסגור את הפער מהירוקים: "אני לא רואה מי יכולה לעצור את מכבי חיפה". על עידן נחמיאס: "כרגע הוא לא ברמה". האזינו לדברים

(גודל טקסט)

פרשן ספורט1 ושחקן העבר אורי אוזן עלה אתמול (ראשון) לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיכם את הדרבי התל אביבי, בו מכבי ניצחה את הפועל 2:3 בתום דרמה גדולה ומשחק נהדר: "היה מופע לא טוב של הבלמים. אדי גוטליב רשם משחק שהוא ירצה לשכוח, הוא היה מעורב בשלושת השערים, בעיקר השני והשלישי, וגם עידן נחמיאס מהצד השני ירצה לשכוח את המשחק הזה.

"מבחינת קהל, חברים שהיו באצטדיון אמרו שהייתה אווירה מצמררת. השופט יגאל פריד היה בסדר גמור. הקוון היה מילימטר מהאירוע שהכדור ספק עבר את הקו, אתה לא יכול להאשים את פריד. זה לא העיקר. אני חושב שהוא שלט במשחק בצורה טובה, היה מאוד קרוב לאירועים ושפת הגוף שלו הייתה טובה. אי אפשר לדעת אם הכדור עבר את הקו, אז בואו נתרכז בעיקר".

האזינו לדברים

האם מכבי תל אביב מסוגלת לחזור למאבק האליפות: "לא, לא. מכבי תל אביב לא ברמה של מכבי חיפה והיא לא תעשה יותר נקודות ממנה עד לסיום העונה. הגנה מביאה בדרך כלל תארים. אני מאוד אוהב את קרסטאיץ', הוא מנסה דברים ומשנה תוך כדי משחק. אני רואה סיטואציה שמכבי תל אביב נאבקת עם הפועל באר שבע על המקום השני, כי באר שבע במומנום שלילי ביותר, אז אני חושב שהיא חוזרת למאבק על המקום השני, אבל מכבי חיפה כרגע יותר טובה משאר קבוצות הליגה ובצורה די משמעותית. בעונה שעברה מכבי תל אביב הצליחה לסגור פער ואפילו עברה את מכבי חיפה, אבל הפער היה יותר קטן וגם הקמאבק התחיל יותר מוקדם. עכשיו זה גם מאוחר וגם מכבי חיפה טובה יותר מבשנה שעברה. הא עשתה רכש נהדר בינואר. אני אמרתי כבר ויש את זה מוקלט – מכבי חיפה תיקח אליפות בדו ספרתי, אני לא רואה איזה קבוצה יכולה לעצור אותה".

על הסגל של מכבי תל אביב: "קרסטאיץ' יהיה מאוד תלוי בבלם שהם הביאו, ז'וזואה סה. הבלמים שלה לא מספיק טובים כרגע. נחמיאס שהוא בחור מוכשר וילד שאני מכיר אישית, כרגע לא ברמה כדי להיות כמו אמאדור או בלמים אחרים שהיו שם בעבר. אם הבלם החדש באמת ייכנס טוב לעניינים, אז אני חושב שיהיה סיכוי שהם יעברו את באר שבע. הם יכולים להגיע למקום השני".

על הפועל תל אביב: "יש לה את מכבי חיפה בחוץ ואחר כך את הפועל באר שבע, היא צריכה 37 נקודות כדי להגיע לפלייאוף עליון, כך שארבע נקודות יספיקו במשחקים שנותרו. הפועל כן צריכה לדאוג, אבל אני חושב שהיא תהיה בפלייאוף העליון וכך גם מכבי נתניה".

ניצחון שני ברציפות, שלושה ברציפות לא היו בליגה העונה. קרסטאיץ' | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי