"זהבי שוקל לחזור למכבי תל אביב, העניין הכלכלי הוא לא מה שיכריע"

play
יודע מה חסר לו. מיטש גולדהאר עם ערן זהבי | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל
רומן בהמשכים: סיפור האהבה בין ערן זהבי למכבי תל אביב 05:26

לפני המשחק בין פ.ס.וו איינדהובן לאקסית של החלוץ, סוכנו התייחס לעתידו וחשף: "הודענו לקבוצה שלא נמשיך בהולנד, יש מבחר מרתק של הצעות, נקבל החלטה באזור חודש מרץ ונודיע לכולם". האזינו לדברים

(גודל טקסט)

רגע לפני שמכבי תל אביב תפגוש את ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן בשלב 32 האחרונות של הקונפרנס ליג (חמישי ב-19:45, ישיר בספורט3), סוכנו של החלוץ עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו של מלך שערי נבחרת ישראל. "פ.ס.וו? מראש, עוד לפני שנודע על עזיבת המאמן, הודענו להם שלא נמשיך בהולנד, אנחנו מחפשים אתגר אחר", הבהיר רונן קצב.

האזינו לדברים

קצב חשף מתי תתקבל ההחלטה לגבי היעד הבא: "זה עדיין בגדר חידון. עוד לא לקחנו החלטה, אני מאמין שנקבל אותה באזור מרץ וגם נודיע לכולם. אחד הדברים שמפתיעים אותי זה שערן בקיץ יהיה בן 35 ועדיין יש לנו מבחר מרתק של הצעות ואפילו כמה כאלה עם חוזה ליותר משנה אחת. זו גאווה גדולה, זה מראה שקבוצות מעריכות את ערן מאוד. אנחנו נחפש את האתגר שיהיה הכי נכון לו מבחינה מקצועית. אין פה בכלל עניינים כלכליים, לכאן או לכאן, זה לא מה שיכריע".

האם חזרה למכבי תל אביב היא אפשרות מבחינת זהבי: "זה עדיין בתוך החידון, הכל נשקל. כל עוד לא קיבלנו החלטה, הכל אפשרי, גם לחזור אחרי הרבה שנים הביתה, גם לחוות אתגר חדש בארצות הברית, וכולם יודעים על ההצעה שהייתה לנו מאולימפיאקוס שהיא קבוצה מפוארת שעדיין נמצאת בתמונה. נעעשה את החישובים שלנו ונקבל החלטה בלב שלם".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי | יותם רונן

יחסי הכוחות במשחק הערב: "אני חושב שפ.ס.וו הרבה יותר איכותית ממכבי תל אביב, אבל הכוח העיקרי שלה זה הלחץ הגבוה, שחקנים שלה רצים בממוצע שני קילומטר יותר למשחק מאשר רצים פה בארץ. יש יתרון דווקא למכבי במשחק החוץ הערב, כי כמה שחקני מפתח שם מורחקים. ברגע שסנגרה לא משחק באמצע, הוא הכוח המניע והשחקן שחוטף כדורים ודוחף קדימה. אני חושב שיש סיכוי יותר גבוה להפתיע בהולנד ולא בתל אביב. אבל אם מסתכלים על הכנפיים, גאקפו משמאל, מדואקה מימין ויש את גצה מתחת לערן – שחקנים מאוד איכותיים, היא אמורה לעבור את מכבי תל אביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי