חיסורים רבים בהגנת מכבי תל אביב: "שרן ייני חזר בזמן הנכון"

play
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם אופיר דוידזאדה | ברני ארדוב
ערן זהבי חזר לבלומפילד, מכבי ת"א הודחה מאירופה לאחר דרמה נגד פ.ס.וו 04:40

ז'ראלדש יחמיץ את המשחקים הקרובים בשל מתיחה חזקה בירך האחורי, וגם נחמיאס וסה יישארו מחוץ לסגל נגד נוף הגליל (שני, 20:15, ספורט1). לפחות הקפטן נכנס לעניינים כדי למלא את החסר: "מי שהספיד אותו, יקבל אותו בהרכב"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אנדרה ז'ראלדש יעדר בתקופה הקרובה משורות מכבי תל אביב אחרי שהתברר כי הוא סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי. כזכור, נפצע המגן הימני לפני המשחק מול פ.ס.וו איינדהובן ביום חמישי האחרון והוצא מהסגל. אחרי בדיקות שנערכו לו בסוף השבוע, התברר כי הוא ייאלץ לנוח כמה משחקים. הפורטוגלי לא יהיה היחיד שיחסר מחר במשחק בנוף הגליל (שני, 20:15, ספורט1): גם שני הבלמים עידן נחמיאס וז'וזואה סה לא יהיו בסגל.

סה נפצע במשחק הליגה בשבוע שעבר מול הפועל חיפה ונעדר מהסגל מול פ.ס.וו. נחמיאס לעומתו פתח מול ההולנדים ושיחק היטב, אבל לקראת סיום מתח קצת את השריר והוא לא צפוי לשחק מחר. המאמן מלאדן קרסטאיץ' יצטרך להחליט באיזו עמדה לתפקד את שרן ייני שפתח כמגן ימני מול פ.ס.וו, אבל בהמשך עבר לשחק כבלם ומאור קנדיל נכנס לעמדת המגן הימני. "שרן חזר בזמן", אמרו אמש במכבי תל אביב. "מי שכבר הספיד את הקפטן, מקבל אותו עכשיו שוב בהרכב".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מול עידן נחמיאס שחקן מכבי תל אביב
יעקוץ? זהבי מול נחמיאס | ברני ארדוב

כזכור, בשבועות הראשונים של קרסטאיץ' ייני היה חולה ופצוע וכבר די נדחק מהסגל, אך כעת הקבוצה שוב זקוקה לו והוא כאמור צפוי לפתוח מחר באחד משני התפקידים.

כפי שכבר פורסם כאן, במכבי תל אביב סימנו לעצמם כבר לפני חודש כמטרה לעקוף את הפועל באר שבע ולאור התיקו שלה אתמול, מכבי תל אביב תוכל לצמצם את הפער ממנה עד לכדי שתי נקודות בלבד אם תדע לנצח מחר את נוף הגליל. "מקום שני זה לא מקום ראשון, אבל לאור פתיחת העונה האיומה שלנו וקצב צבירת הנקודות של הפועל באר שבע בהתחלה, זה יהיה הישג מבחינתנו אם נחלוף על פניהם בטבלה", העידו אתמול במועדון.