אחרי הניצחון, עימות חריף בין אוהדי מכבי פ"ת לאבי לוזון: "תמותו ולא אשחרר"

play
אוהדי מכבי פתח תקוה מוחים נגד אבי לוזון | לירון מולדובן
האיש החזק של מכבי פתח תקוה אבי לוזון עם הספונסר אמיר כהן 01:14

האוהדים קיללו את האיש החזק במכבי פתח תקוה ודרשו שיעזוב, זה אמר בתגובה: "אין לי שום כוונה לעזוב את המועדון. אני כאן לפחות עד 2030". קלינגר: "לבשתי מעיל בסגנון של זלינסקי והשחקנים נתנו את הלב"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה עלתה הערב (ראשון) מעל הקו האדום וזאת בזכות 3:4 מטורף על מ.ס. אשדוד, במשחק שבסך הכל הובקעו בו שבעה שערים, נבעטו שלושה פנדלים וגם נשלף במהלכו כרטיס אדום (ואחד נוסף שבוטל על ידי שופטי המסך). מכבי פתח תקוה כבר הובילה 1:4 בשיאה, ולמזלה המארחת החמיצה אז פנדל וכשכבר הבקיעה פעמיים נוספות, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

אלא שאת אוהדי מכבי פתח תקוה הניצחון הזה לא ממש הרשים ולאחר המשחק הם המשיכו במחאה הקולנית שלהם נגד אבי לוזון האיש החזק במועדון. עם סיום המשחק, כמה אוהדים קיללו את לוזון וביקשו ממנו לשחרר את הקבוצה. זה בתגובה סינן לעברם: "גם אם תמותו אני לא משחרר את הקבוצה". האווירה בין הצדדים הייתה חמה מאוד, אבל האוהדים היו רחוקים מלוזון שנכנס לרכב ונסע כעבור כמה דקות.

לאחר מכן התייחס לוזון לעימות הזה והוסיף: "אין לי שום כוונה לעזוב את המועדון. אני כאן לפחות עד 2030".

מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר
"מעיל זלינסקי סטייל". ניר קלינגר | לירון מולדובן

בסיום אמר המאמן המנצח ניר קלינגר: "המשחק כבר היה גמור ואני חושב שגם פסלו לנו שער חוקי, אבל אני הולך עם השופט. משהו קרה לנו, אבל זה טבעם של משחקי תחתית כי יש המון לחץ. נקלענו לסיטואציה בעייתית לכמה דקות, אבל הגיע לנו לנצח".

על התקרית עם אבי לוזון בבאר שבע בגביע והניצחון הראשון בקריירה על בן שמעון: "אסור שהאגו ינהל אותנו. יש קבוצה שאני עובד בה, יש דף חלק ביני לבין אבי ומה שהיה היה. פגעו לי בכבוד ובאגו, אבל הייתה התנצלות כנה ויש לי שחקנים ששכנעתי להצטרף ולא אעזוב אותם גם אם האגו נפגע. זה ניצחון שני שלנו ברציפות וזה משהו שלא עשינו השנה. ידענו שאנחנו חייבים לנצח ואני גם באתי עם מעיל בסגנון של זלינסקי, סטייל מלחמה, והשחקנים נתנו את הלב והנשמה וגם היו שערים יפים. חבל שזה נגמר ככה ולא בניצחון מוחץ".

הקשר עידו שחר הוסיף: "צמד ראשון שלי אז אני שמח מאוד. עשינו ניצחון אדיר שהעלה אותנו מעל הקו האדום. זה לא קשור למכביזם, אני שחקן של מכבי פתח תקוה. אני עושה מה שאני יודע ומה שאני טוב בו ואני שמח שאני מצליח. לא מרגיש שמכבי תל אביב פספסה אותי, בסוף העונה אני חוזר למכבי ונראה מה יהיה".

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון
הלב שלו באשדוד. בן שמעון שולל מעבר לבאר שבע בקרוב | לירון מולדובן

מנגד, אמר המאמן המנוצח רן בן שמעון: "אנחנו לא מספיק טובים, אבל זו תקופה כזו וצריך לדעת שגם בתקופה שדברים הולכים נגדך לבלוע רוק ולעשות כל מאמץ כדי לסובב את הגלגל, לא לפרק, לא להאשים ולמצוא את הסיבות מה אנחנו יכולים לעשות יותר טוב. אנחנו לא נרד השנה, אנחנו קבוצה מספיק טובה, אבל עכשיו זה יהיה יותר קשה".

על השינויים התכופים בהרכב: "אני לא מנסה לזעזע, זה לא התפקיד שלי ולא מה שאני רוצה. אני אחראי על הצד המקצועי ובכל שבוע יש לנו עשרות מחשבות ורעיונות, לכם אין מושג לגבי דרך קבלת ההחלטות ולמה אנחנו מקבלים החלטות. כל החלטה נשקלת בכובד ראש וזה ממש לא בשביל לזעזע. גם בפיגור 4:1 ניסינו להמשיך לשחק, אנחנו קבוצה מאמינה וטובה ורואים את זה. הגענו למצבים טובים, אבל זו תקופה כזו שכל מצב של הקבוצה היריבה נכנס לשער. ב-2:1 עוד היינו במשחק וזה ששיחקנו עם חמישה שחקנים בהגנה זה לא אומר ששיחקנו במערך הגנתי, אפשר לשחק התקפי מאוד גם עם חמישה בהגנה".

על האפשרות שיעבור להפועל באר שבע: "זה לא מכבד אותי. לי יש קבוצה שצריכה מאמן חזק, אחד שיודע מה צריך לעשות ובוטח בשחקנים שלו וזה מה שאני עושה. הלב שלי נמצא במ.ס. אשדוד".

המחזור ה-25 בליגת העל יסתיים מחר עם המפגש באצטדיון בלומפילד בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים (שני, 20:30).