קרסטאיץ': "בן חיים כמגן? משוגע, אך כשלשחקנים יש אופי זה אפשרי"

play
ניצחון שישי ברציפות. קרסטאיץ' | אריאל שלום
מגמות הפוכות: מכבי ת"א חזרה למאבק האליפות עם 1:3 על בית"ר ירושלים 04:03

המאמן שיבח גם את יובאנוביץ': "הגיע לכאן כדי להבקיע, אך הוא צריך לעבוד יותר בשביל הקבוצה בהגנה". החלוץ הסרבי: "מכבי תל אביב תמיד רוצה אליפות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שישה ניצחונות רצופים בליגה, שש נקודות מפסגת הטבלה: מכבי תל אביב המשיכה הערב (שני) במומנטום החיובי עם 1:3 על בית"ר ירושלים, שהציב אותה בעמדה טובה במאבקי הצמרת מחזור אחד לסיום העונה הסדירה. אחרי שעה ללא שערים, סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ' הלמו בירושלמים עם שני שערים תוך חמש דקות, ואחרי שריצ'מונד בואצ'י צימק והלחיץ מעט את הצהובים, מתן חוזז סגר סיפור עמוק בתוספת הזמן

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב
ניצחון שישי ברציפות. קרסטאיץ' | אריאל שלום

המאמן מלאדן קרסטאיץ' אמר בסיום: "כל ניצחון ומשחק הוא חשוב, מברך את השחקנים שנתנו את המקסימום על המגרש, כמו גם האוהדים, האווירה חיובית מאוד. הגיע לנו לנצח, שלטנו במשחק במחצית הראשונה. במחצית השנייה הבקענו, שלטנו אבל ספגנו וזה קורה, אולי היינו מבולבלים לפרק זמן מסוים אבל באופן כללי היה משחק טוב".

הסרבי ביצע חילוף לא שגרתי, כאשר הציב את שחקן הכנף טל בן חיים בתור מגן ימני: "ההחלטה על טל אולי הייתה משוגעת, אבל כשיש שחקנים עם אופי זה אפשרי. איתו כמגן ימני היו יותר דברים טובים בצד ההתקפי. בעבר ניסינו להציב שחקנים בעמדות אחרות, יש שחקנים עם אופי".

על ג'ורג'ה יובאנוביץ', שהבקיע את שערו החמישי מאז הגיע לישראל, אמר מאמנו: "יובאנוביץ' הגיע לכאן כדי להבקיע, זאת העבודה שלו. הוא צריך לעבוד יותר בשביל הקבוצה בהגנה. הוא לא היה יכול להבקיע את השער אם הקבוצה לא הייתה משחקת מספיק טוב בהגנה. כל השערים מאוד חשובים, זו עבודה קבוצתית".

ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן מכבי תל אביב חוגג
ממשיך לחורר רשתות. יובאנוביץ' | אריאל שלום

כובש השער השני, ג'ורג'ה יובאנוביץ', אמר בסיום: "השער שהבקעתי היה טוב מאוד, לא כבשתי הרבה שערים כאלה אבל זה קרה לי. בעטתי והצלחתי לשלוח את הכדור לאן שרציתי. זה היה שער נהדר, ברור. לא הייתי אומר שאני החלוץ הכי טוב בישראל כי זה ענף ספורט קבוצתי, זה לא טניס. שום דבר לא אפשרי בלי חבריי לקבוצה והקבוצה כולה. אני לא מרגיש מיוחד, רק חלק מהקבוצה, כמו כל אחד אחר. אני כאן כדי לעזור למכבי ולשמח את האוהדים".

על המשחק אמר הסרבי: "היינו טובים יותר, היו לנו מצבים במחצית הראשונה ולא הצלחנו לכבוש. במחצית השנייה סטיפה פריצה כבש שער יפה ואז אני כבשתי. הכי חשוב בכדורגל זה לנצל את המצבים שלך ולכבוש. מכבי תל אביב תמיד רוצה אליפות כמועדון הכי גדול בישראל, אנחנו שש נקודות מתחת למכבי חיפה ואנחנו מסתכלים רק על עצמנו. עכשיו יש לנו את הפועל חדרה בחוץ ואני מאמין שאם נחשוב משחק אחרי משחק נוכל לעשות דברים יפים".