אליניב ברדה: "אליפות? עכשיו מתחיל מירוץ חדש"

play
שלוש נקודות יקרות מאוד. ברדה | מאור אלקסלסי
צמד גדול של ספורי העניק לב"ש 0:2 בנוף הגליל וקירב אותה למכבי חיפה 02:55

מאמן באר שבע סירב לספק הצהרה אחרי שנותר מושלם כמאמן:"אתם צריכים לדבר על זה ולא אני". על ספורי: "עושה דברים נהדרים". ספורי עצמו החמיא: "אליניב היה שחקן והוא מרגיש את השחקנים"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע לא הרשימה במיוחד הערב (ראשון), אבל ניצחה 0:2 את הפועל נוף הגליל במשחק שנעל מבחינת הקבוצות את העונה הסדירה. רמזי ספורי כבש צמד (8 ו-86) וסידר לקבוצתו שלוש נקודות וחזרה אל המקום השני, נוף הגליל נותרה אחרונה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע
שלוש נקודות יקרות מאוד. ברדה | מאור אלקסלסי

מאמן באר שבע אליניב ברדה אמר אחרי המשחק: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד, הגענו להמון מצבים וכבשנו רק שער אחד. במחצית השנייה נאבקנו לפרקים, הצלחנו לכבוש את השני ואז המשחק היה גמור. מגיעה מילה טובה לחבר'ה שהגיעו בגישה טובה מאוד".

על רמזי ספורי: "גם הוא וגם דור מיכה שחקנים יוצאים מן הכלל. רמזי עושה דברים נהדרים, גם במשחק הקודם וגם היום הוא עשה דברים יפים מאוד. הקבוצה צריכה לייצר המשכיות ואת המשחקים הטובים יחד. אני צריך לבחור את ההרכב הכי נכון לכל משחק. היום הגענו להרבה הזדמנויות וגם במשחקים הקודמים ייצרנו הרבה. אם נמשיך לעשות את זה, ללחוץ גבוה ולחלץ את הכדורים בחצי של היריבה נמשיך לנצח. הכי נכון לנו להסתכל על עצמנו, ממשחק למשחק. כל אחד צריך לחשוב איך הוא מגיע הכי מרוכז לכל משחק נתון. אנחנו בוחרים הרכבים בהתאם למה שהשחקנים עושים. הבחירה הולכת ונהיית יותר קשה. קשה מאוד לבחור את הסגל, יש פה קבוצה טובה וסגל טוב".

על מאבק האליפות: "אתם צריכים לדבר על זה ולא אני. אני מתרכז באיך הפועל באר שבע תיראה טוב יותר ותשיג יותר נקודות. עכשיו מתחיל מירוץ חדש של עשרה משחקים ונקווה להצליח בו".

רמזי ספורי אמר: "שמח לחזור לכבוש, הייתה תקופה שלא הבקעתי אבל מה שחשוב שהקבוצה ניצחה ושהצלחנו להביא נקודות. אליניב לא מזמן היה שחקן, הוא מרגיש את השחקנים. מה שהביא אותנו עד לצמרת זה התשוקה והרעב של השחקנים. פתאום כשיש מאמן חדש יש אווירה חדשה, שחקנים נותנים מעבר למה שנתנו. כל מילה מיותרת על דור מיכה, שחקן מעולה, כיף לשתף איתו פעולה".

שי ברדה מאמן הפועל נוף הגליל
"ניסיתי לעשות מה שאפשר". שי ברדה | מאור אלקסלסי

מאמן נוף הגליל שי ברדה אמר: "ברגע שהיינו בפיגור ניסיתי לעשות מה שאפשר, להוציא עוד שחקני הגנה ולהכניס שחקני התקפה. עד ה-20 מטר האחרונים היינו די טובים, שיחקנו נגד קבוצה עם איכויות מדהימות, לא הגיע לנו לנצח אבל חושב שהיו מצבים שבהן האיכות כן הייתה מכריעה את המשחק".

"לכל מאמן יש את האני מאמין שלו, מי היה יכול להבטיח שאם בונקר לא הייתי מפסיד? הולך עם מה שאני מאמין בו, לפעמים זה עובד כמו מול מכבי חיפה, לפעמים זה לא עובד כמו הערב. ברגע שרוצים לצמצם פערים צריך ללחוץ על כל המגרש ולשחק עם כלים התקפיים. נתקן את דברים שעבדו פחות טוב. אני לא חושב שדרך משחק אחרת יכולה להביא דברים אחרים".

"אין עניין של לחץ. אנחנו עובדים מבוקר עד לילה, יש לי צוות מצוין, עובדים קשה, צריכים לדעת לתקן את הטעויות שנעשו היום, חסרה לנו איכות בהתקפה. אנחנו לא במקום של להרים ידיים, כדורגל זה רכבת הרים, שיחקנו מול קבוצה הרבה יותר איכותית מאיתנו, היה פערי איכות שבאו לידי ביטוי".

ג'ניה ברקמן אמר: "רצינו להוציא כמה שיותר נקודות כדי להגיע קצת יותר בטוחים לפלייאוף, מתכוננים לשחק מול קבוצות בליגה שלנו. כל משחק קריטי, נעשה את המקסימום כדי להשיג את המטרה ולהישאר בליגה".

"הראינו במשחקים שאנחנו משחקים כדורגל, לא משחקים בונקר, באים לכל משחק ורוצים לנצח. יש גם ימים כאלה, אבל עכשיו בפלייאוף אין זמן לטעויות ולא יכולים לתקן".

המחזור ה-26 ואיתו העונה הסדירה בליגת העל יינעלו בשני כשבית"ר ירושלים תארח את מכבי חיפה.