"זה לא מקרי": בהפועל ירושלים מינפו את אירועי השבוע לניצחון

play
שחקני הפועל ירושלים חוגגים | ברני ארדוב
ללקק את האצבעות: הביצוע המרהיב של חנן ממן נגד הפועל ירושלים 01:00

בבירה מאושרים מניצחון החוץ הראשון העונה, מייחסים חשיבות לסערת השיפוט ומשבחים את אופק ביטון: "סיימנו להיות נחמדים עם השיפוט והפסקנו גם על המגרש"

(גודל טקסט)

ניצחון חוץ ראשון העונה, פעם ראשונה העונה שהקבוצה מבקיעה שני שערים בחוץ, עליה למקום ה-11 בטבלה והרבה מאוד ביטחון לקראת משחקי הפלייאוף התחתון. זהו הרווח הנקי של הפועל ירושלים מהניצחון אמש (ראשון) 1:2 על הפועל חיפה בחיפה.

במועדון יודעים כי למקום ה-11 ישנה משמעות גדולה בנוגע לאירוח קבוצות התחתית בפלייאוף, ויקוו לניצחון של מכבי חיפה על בית"ר הערב (20:30) כדי להבטיח זאת.

אופק ביטון, שחקן הפועל ירושלים
ויתר על הצעות טובות יותר. אופק ביטון | ברני ארדוב

במועדון ייחסו את הניצחון גם לאירועים שקרו בשבוע שעבר לאחר המשחק עם הפועל תל אביב ואמרו: "ברגע שסיימנו להיות נחמדים מדי עם השיפוט הפסקנו גם על המגרש, זה לא מקרי, נצטרך להמשיך להיות רעים כדי להישאר בליגה".

מי שזכה למחמאות הוא אופק ביטון, שסיפק שער ובישול. בבירה הזכירו אתמול את הביקורת על החיזוק בינואר, וסיפרו כיצד הצוות המקצועי שוחח עם ביטון כל יומיים במשך שבועות ושיכנע אותו להגיע למרות שהיו לו הרבה הצעות, חלקן טובות יותר כלכלית.

כל עוד לא יהיו שינויים בטבלה לאחר המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה ובהנחה שסדר המשחקים לא ישתנה לעומת התכנון המקורי, המשמעות היא שבמחזור פתיחת הפלייאוף התחתון תתארח הפועל ירושלים אצל הפועל חדרה ולאחר פגרת הנבחרות תארח את הפועל נוף הגליל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי