דוידזאדה: "אחרי שנים שדשדשתי הבנתי שהכל תלוי בי". קנס ועונש על הזיקוק

play
שחקן מכבי תל אביב בכדורגל אופיר דוידזאדה מבקר ילדים בבית החולים | אודי ציטיאט
אופיר דוידזאדה ושחקני מכבי תל אביב בבית החולים אסף הרופא 01:43

שחקני מכבי תל אביב הגיעו לכבוד חג פורים לשמח ילדים בבית החולים "אסף הרופא", המגן סיפר על הכושר הטוב בו הוא נמצא ועל המטרה לזכות באליפות. דן ביטון צפוי להיות כשיר לשבת. הקבוצה נקנסה בעשרת אלפים שקל וסגירה על תנאי של שערים 11-10 בגין השלכת זיקוק מול בית"ר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כמו בכל חג, גם השנה הגיעו מספר שחקני מכבי תל אביב, לבית החולים "אסף הרופא", מרכז רפואי שמיר, כדי לשמח ילדים מאושפזים לכבוד חג הפורים. דן ביטון, מתן בלטקסה ואופיר דוידזאדה עברו בין מחלקות הילדים, חילקו מתנות, חולצות וצעיפים ואפילו אוזני המן שהובאו במיוחד מנותנת החסות של המועדון "פיצה פרגו".

אגב, ביטון שנפצע במשחק הקודם נגד הפועל חדרה ורגלו נתפרה באיזור הקרסול, צפוי להיות כשיר למשחק בשבת נגד בני סכנין (15:00, ספורט4) לאחר שחזר להתאמן בעזרת חבישה מיוחדת ששמו לו על איזור התפרים.

* מכבי תל אביב ספגה עונש על תנאי עד תום העונה של סגירת שערים 10-11 למשחק אחד (במקרה של הרשעה חוזרת) ונקנסה בעשרת אלפים שקל על "התפרעות אוהדים" במשחק נגד בית"ר ירושלים (בגין הפעלת אמצעי פירוטכני – השלכת/הצתת זיקוק ביציע). מכבי תל אביב תפסה את משליך הזיקוק.

שחקני מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה, דן ביטון בבית החולים אסף הרופא
ביטון ודוידזאדה משמחים את הילדים | אודי ציטיאט

המגן אופיר דוידזאדה נרגש מהמפגש עם הילדים וסיפר: "כשחקני כדורגל אלה הפעילויות הכי מבורכות שיש, כי לשמח ילדים זה עולם ומלואו. עבור מכבי תל אביב זו מטרה חשובה וזה הכי כיף בעולם. בתקופה האחרונה יוצא לי המון לחשוב על זה שאני יכול להשפיע ולעזור כדי לעשות טוב לאנשים, אני מרגיש מבורך ומרגיש שאני צריך לנצל את הברכה הזו לטובה".

לקראת פתיחת הפלייאוף העליון בשבת נגד בני סכנין: "כמועדון וגם כקבוצה תמיד האמנו, גם ב-15 הפרש, כי זו רוח המועדון לשאוף להכי טוב, אבל אנחנו יודעים שאם לא נופיע בפלייאוף אז לא עשינו כלום. כל איבוד נקודות הוא קריטי, אנחנו באים לנצח ובשביל זה צריכים את הקהל ומצפים לאצטדיון מלא – כשאנחנו רואים את הקהל מגיע אז אנחנו מבינים שעובר עלינו משהו טוב, והקהל מעריך את זה. לקהל של מכבי יש כוח מטורף וזה מביא תוצאות".

על השינויים של קרסטאיץ': "יש חשיבה מאחורי כל מהלך שהוא עושה וזה מביא תוצאות על המגרש. זה חשוב שקבוצה תהיה גמישה, כי ככה אנחנו לא צפויים וזה מקשה על היריבות שלנו".

שחקן מכבי תל אביב בכדורגל אופיר דוידזאדה מבקר ילדים בבית החולים
"הלוואי שנזכה באליפות, כולנו רוצים". דוידזאדה עושה מצווה | אודי ציטיאט

אם הוא בכושר הטוב ביותר בקריירה: "השנה שלי באליפות של הפועל באר שבע אולי מתקרבת, אבל אני מרגיש יותר טוב. קיבלתי הזדמנות פז אחרי שלוש שנים שדשדשתי בין ההרכב לספסל והבנתי שזה יכול להעיף אותי קדימה. יש לי מטרה קבוצתית ואישית לעשות את הכי טוב שלי. כדורגל הוא ענף קיצוני וכשקיבלתי את ההזדמנות ידעתי שאהיה שם בזכות הכנה מנטלית מאוד גדולה והבנה שהכל תלוי בי – כשאתה מבין את זה אז אין גבול למה שאתה יכול לעשות, רואים את זה על הדשא ואני גם מרגיש את זה".

חזרה לנבחרת ישראל: "חלום של כל שחקן לייצג את המדינה, זה דבר מאוד מרגש ואני מקווה שאני מראה את זה ושאחזור לנבחרת".

אם העונה תסתיים באליפות: "הלוואי. כולנו רוצים את זה".