אהרון הורחק עד תום העונה, הפועל ירושלים תערער: "עונש קיצוני"

play
הסערה נמשכת. בר נתן עם שי אהרון | דני מרון
אופק ביטון להט, ממן הדהים: הפועל ירושלים ניצחה 1:2 את הפועל חיפה 02:23

המנהל המקצועי נענש בחומרה בעקבות ההתפרצות על בר נתן לאחר ההפסד להפועל תל אביב, על אף שזוכה מסעיף איום: "עונש שמתבסס על עדות שראינו מה בית הדין חושב עליה", נמסר מהמועדון

(גודל טקסט)

שי אהרון, המנהל המקצועי של הפועל ירושלים, הורחק הערב (רביעי) מכל משחקי הקבוצה עד תום העונה ונקנס ב-2,000 שקלים וזאת בגין העלבת שופט בהפסד להפועל תל אביב. כזכור, דניאל בר נתן שניהל את ההתמודדות כתב בדו"ח שלו בסיום המשחק שהוא "מעולם לא היה כה מאויים", אולם מסעיף איום זוכה אהרון בבית הדין של ההתאחדות.

שי אהרון מנהל מקצועי של הפועל ירושלים מוחה נגד השופט דניאל בר נתן
לא שלטו בעצבים. שחקני ירושלים ושי אהרון | דני מרון

אהרון התייצב היום בדיון בבית הדין ואמר להגנתו: "זה לא אירוע שאני גאה בו, אבל התיאור בדו"ח רחוק שנות אור מהאמת ואני אומר זאת בצער. מדובר בעימות מילולי דו-צדדי שבו אכן טענתי בקול רם ובצורה מתלהמת והלנתי על החלטות השופט הבלתי נסבלות ואכן הזכרתי לו מקרה קודם בו קיפח את הקבוצה, אבל מכאן ועד התיאור שאין לי אלא לתארו כשקרי מאחר שלרגע לא קיללתי, לא השתמשתי בשפה לא נאותה ולא הטחתי בפניו עלבונות אישיים. מעולם לא נאלצתי להתמודד עם אירוע בו אני מואשם בהאשמות בוטות ומופרכות כאלה. זה אירוע מיותר מבחינתי וצר לי שהייתי חלק ממנו".

בהחלטת הדיין עו"ד ישראל שמעוני, הוא הבהיר כי צפיה בסרטון האבטחה מהאירוע "מלמדת כי השופט פעל לא כמי שחש מאוים מצד הנאשם. נהפוך הוא, השופט אינו מהסס לצאת מחדר ההלבשה, לפנות לעבר הנאשם וניכר בו כי לא ירא הוא מפניו. דברים אלה מצטברים גם לאמירתו 'על מה שעשית תורחק עד ל-2030' המובאות הן על ידי הנאשם והן על ידי המשקיף ואשר אינה מתיישבת עם מי שחש מאוים".

לכן, הדיין שמעוני רק הרשיע את אהרון בסעיפי העלבת שופט ואי ציות להוראות שופט, תוך שהוא התחשב בכך שנגדו אין הרשעות מאז עונת 2018/19.

מהפועל ירושלים הודיעה כי תערער על העונש ומסרה בתגובה לאור העובדה שהדיין זיכה את אהרון מסעיף איום על השופט: "בהתייחס לדברים הברורים והנוקבים הללו, אנחנו מתקשים לקבל את חומרת העונש שהטיל בית הדין על שי. עונש קיצוני, לא מידתי, ומתבסס על עדות ש… ובכן, כולנו ראינו מה בית הדין חושב עליה. אנחנו נערער".