אורן חסון: "מאמן הנבחרת יקבל בשנה עד 1.2 מיליון שקל"

play
אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עם מוחמד אבו יונס | דני מרון
בניון: "אין סיכוי שאאמן את נבחרת ישראל, אפילו לא לדקה" 02:28

יו"ר ההתאחדות אורן חסון העניק ריאיון נרחב ב"הללי אורגינל" ברדיו צפון 104.5fm, חשף את התקציב ודיבר על בניון והמאמן היוצא: "אם בלבול לא יכול לקבל את החלטות המנהל המקצועי הוא לא יכול לאמן"

(גודל טקסט)

סערת יוסי בניון ומרקו בלבול ממאנת לדעוך. לאחר שאתמול הודיע בניון למאמן כי לא ימשיך לעמוד על הקווים בנבחרת, התראיין יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון בתוכנית "הללי אורגינל" ברדיו צפון 104.5fm.

"חשבתי שיוסי בניון הוא האדם המתאים ביותר לתפקיד המנהל המקצועי ולכן לא ראיינתי אף מועמד אחר לתפקיד חוץ ממנו", סיפר חסון, "במהלך החודש הקרוב אני מאמין שיהיה מאמן קבוע לנבחרת. אני הטלתי את האחריות על יוסי בניון לבחירת המאמן הטוב ביותר. -יש בחוזה של בניון גם סעיף פיצוי, כשבמקרה שיחליט לעזוב לפני סיום החוזה יהיה עליו לפצות את ההתאחדות".

יוסי בניון המנהל המקצועי של הנבחרת
כל האחריות עליו. בניון | מערכת וואלה!, ניב אהרונסון

חסון חשף גם כי אם ישראל תעפיל ליורו, בניון יזכה למענק בסך 200 אלף יורו. על התקציב למציאת מאמן אמר: "סך תקציב כלל המאמנים של ההתאחדות בשנה הוא באזור ה-3 מיליון שקל, מתוכם יקבל מאמן הנבחרת כמיליון עד 1.2 מיליון שקל ברוטו".

על מרקו בלבול אמר חסון: "הוא לא יהיה מועמד לאימון נבחרת ישראל. אם הוא לא יכול לקבל את החלטות המנהל המקצועי הוא לא יכול לאמן".

האזינו לריאיון המלא.