"ליבי יוצא אל אביאל זרגרי, ממש קשה לו"

play
אורן ביטון (מימין), אביאל זרגרי, תמיר עדי שחקני בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי
ההחמצות עלו לה ביוקר: רק 1:1 לבית"ר ירושלים נגד הפועל חיפה 04:15

אורי אוזן התייחס ליכולת הירודה של הקשר: "הוא לא עומד בלחץ" והבהיר: "נכון לנקודת הזמן הזו, בית"ר ונוף הגליל נראות הכי פחות טוב". על יוסי אבוקסיס: "הוא סידר את הקבוצה, אך המאזן שלו דל". האזינו

(גודל טקסט)

כשנקודה אחת בלבד מפרידה בינה לבין המקום שמוביל לירידת לליגה הלאומית, בית"ר ירושלים תקווה לצלוח את ששת המשחקים שנותרו בפלייאוף התחתון ולסיים את העונה המסויטה שלה בטעם קצת יותר טוב. אחרי שאיבדה יתרון ולא הצליחה לנצח גם את הפועל חיפה, פרשן ספורט1 אורי אוזן עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את מצבה הקשה של הקבוצה מהבירה.

האזינו לדברים

אוזן פתח את דבריו והסביר: "יש לבית"ר המון בעיות, אבל נגד הפועל חיפה היו לה היעדרויות והיא שיחקה ללא שועה, זריהן ובואצ'י. ברגע שמיכאל אוחנה יצא במחצית השניה, הם לא היו יכולים לעבור את החצי. יוסי אבוקסיס בסך הכל סידר את הקבוצה אבל גם המאזן שלו מאוד דל. בית"ר בבעיה קשה. מכל קבוצות התחתית יש עליה את הלחץ הכי גדול. לרידת ליגה של בית"ר יש משקל הרבה יותר כבד מהקבוצות שנאבקות איתה, ונראה שזה משפיע על השחקנים שעושים טעויות בהגנה ולא מרוכזים בהתקפה. אם בית"ר לא תנצח במחזור הבא את אשדוד שדי סיימה את העונה, היא תהיה בבעיה קשה כי היא תצא לרצף מול היריבות שלה כשהיא מתחת לקו האדום".

אוזן המשיך והתייחס לבעיה המנטלית של הקבוצה: "מהרגע שאוחנה הוחלף, בית"ר לא הייתה יכולה לתת פס קדימה. יש לה את תמיר עדי שהוא באמת קשר טוב. ידוע שאני מאוד אוהב את אביאל זרגי, אבל הוא לא עומד בלחץ וליבי יוצא אליו. אני מכיר אותו שנים וממש קשה לו. לא נפיל הכל עליו, יש לבית"ר בעיות יותר גדולות. קשה לה להבקיע. כשכל כך קשה להבקיע, כל שער שאתה סופג, השחקנים בעצמם כבר לא מאמינים שהם יכולים לחזור. ככה זה מרגיש לי".

זכה לגיבוי ממאמנו. זרגרי | ברני ארדוב

על מאזן הכוחות בתחתית: "אני מסכים שמכבי פתח תקוה והפועל ירושלים טובות מבית"ר כרגע. יש ביקורות על זיו אריה, אבל הקבוצה שלו כן יודעת מה היא רוצה מעצמה. גררו זה רכש משמעותי, גם אם הוא לא מבקיע הרבה, הוא שחקן שמאיים, שמושך שחקנים ומפנה אחרים. מכבי פ"ת עשתה רכש טוב, בעיקר עידו שחר שהוא נהדר ויחד עם ניקולסקו שהוא שחקן עם נוכחות ושחקן נבחרת. המצב של בית"ר מאוד מדאיג. אני מסכים לגבי נוף הגליל, שעשתה מהפך גדול בינואר ומנסה לשחק כדורגל, אבל היא לא מספיק טובה ואיכותית. כרגע, נכון לנקודת זמן זו, נוף הגליל ובית"ר נראות הכי פחות טוב. אם הייתי אוהד בית"ר הייתי מאוד מודאג היום, המצב שלהם לא נראה טוב. למזלם הם מקבלים את אשדוד שניצחה במחזור האחרון. אין לבית"ר מה לתת מול הגנה צפופה. עד הניצחון האחרון שלה אשדוד לא הייתה בכיוון אבל הוא השאיר אותה בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי