שרצקי: "אלון חזן האדם הנכון לנבחרת, לא הצלחנו עם מאמן זר"

play
זועם על החלטת בית המשפט. שרצקי | לילך וייס רוזנברג
מכבי פתח תקוה שמטה יתרון ונפרדה בתיקו 1:1 מאכזב מול קרית שמונה 03:04

בעלי עירוני קרית שמונה סימן את המועמד שלו בריאיון ל-103FM, והוסיף כי קורצקי קרוב לחתימה: "שבוע הבא נגמור עם זה. דראפיץ'? אף מאמן לא ענה לי כמוהו"

(גודל טקסט)

אמנם היא זקוקה לעוד שש נקודות כדי להבטיח את הישארותה בליגת העל, אולם אפשר לומר בביטחון שעירוני קרית שמונה לא תרד ללאומית, כך שהעונה הנוכחית די גמורה מבחינתה. הבעלים איזי שרצקי כבר חושב על העונה הבאה ומתכנן למנות את מנחם קורצקי למאמן הקבוצה במקומו של סלובודן דראפיץ', עמו הוא נקלע לסכסוך בשבועות האחרונים. הערב (ראשון) שרצקי התראיין לתכנית הספורט של 103FM, ובנוסף למגעים עם מאמנה הנוכחי של הפועל חדרה הוא התייחס גם לחיפושים אחר מאמן לנבחרת ישראל.

"אם אפשר להביא 11 שחקנים זרים, זה יפתור את כל הבעיה", אמר שרצקי בהלצה על כך שיוסי בניון והצוות המקצועי בנבחרת נוטים להחתים מאמן זר. "לא הצלחנו כבר שנים, גם לא עם מאמן זר. אני חושב שאלון חזן מתאים, הוא האדם הנכון לנבחרת".

הבעלים של קרית שמונה הוסיף כי בקרוב הוא צפוי לסגור את החתמתו של קורצקי: "שבוע הבא נשב ונגמור עם זה. אין מאמן שלא רוצה לעבוד, בסוף קורצקי יעבוד אצלי. דראפיץ'? אף מאמן לא ענה לי כמוהו. לא התערבתי, אבל מותר לי להגיד לכל מאמן לשחק עם שלושה שחקנים בהתקפה, או עם ארבעה בהגנה, את זה אני אומר לכל מאמן וכל אחד אחר ששמע את זה ממני, הבין מה אני רוצה ומה הכיוון שלי. ואותו הדבר יהיה פה. לדראפיץ' בכלל לא התערבתי אפילו פעם אחת, רק כשאמרתי לו שישחק עם שלושה חלוצים, בלי לזרוק שמות".

הבוקר נבחר שרצקי בין הזוכים בפרס מפעל חיים, שיוענק לו במסגרת חגיגות 65 שנה למכון וינגייט, על פועלו כאיש ניהול בתחום הספורט. "אין ספק שזה רגע מרגש שמחמם את הלב", אמר שרצקי לוואלה! ספורט בתגובה לבחירה בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי