איתן תבריזי: "המהלך של גרינפלד קלקל את משחק העונה"

בריאיון ל-103FM, משבץ השופטים התייחס להחלטות מעוררות המחלוקת במשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע: "ענישה? אנו פועלים רק באירועי משמעת או אי קיום הנחיות"

(גודל טקסט)

לאחר אירועי השיפוט במשחק העונה בו ניצחה מכבי חיפה 0:2 את הפועל באר שבע, התראיין היום (שלישי) המשבץ של איגוד השופטים איתן תבריזי לתכנית הספורט של 103FM. ועל על רקע השעייתו של השופט אוראל גרינפלד בעקבות החלטותיו אמש, התייחס תבריזי לאיכות השיפוט במיוחד להרחקה הבעייתית של שחקן באר שבע דנילו אספרייה.

איתן תבריזי שוחח עם רון קופמן ואריה מליניאק והגיב להרחקה של אספרייה: "המהלך הזה קלקל קצת את משחק העונה, ניהול הצהובים לא היה מושלם, המשחק התפתח באופן מאוד אגרסיבי ולא פשוט היה לשלוט בו בהתחלה, אך האירוע המרכזי היה הרחקה שגויה. הטעות הייתה רף מאוד נמוך, גם הצהוב הראשון וגם השני, אני לא מסיר את האחריות מהשחקן".

"היו עבירות מאוד קשות בהתחלה", הוסיף. "לא הייתה שם עבירת אלימות, לא הייתה עוצמה. אני לא הייתי מרחיק את דנילו אספרייה. ההחלטה להרחיק את השחקן היא לא במקום". לגבי השעיה וענישה, אנו פועלים רק לגבי אירועי משמעת או אי קיום הנחיות. רק בנושא המשמעתי אנו מענישים. בחודש האחרון אוראל שפט משחקים מאוד מאתגרים בצורה טובה, היו לו חודש וחצי ללא טעויות ואיכות שיפוט מאוד טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי