יוסי אבוקסיס: "גרמנו לשבת להיות מושלמת, אני מחייך קצת יותר"

play
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי
בית"ר ירושלים התקרבה להישארות עם 0:2 בנוף הגליל 03:11

בית"ר ירושלים עשתה צעד ענק לעבר ההישארות. המאמן הזהיר: "אם קצת נחלום הכול יכול להשתנות". קריאף: "אנחנו רגל וחצי שם". ברדה ונוף הגליל המשיכו להסתבך: "יש פה עניין מנטלי, אולי הלחץ מכריע אותנו"

(גודל טקסט)

"בשבוע שעבר חייכתי קצת, היום קצת יותר. עברנו שבוע טוב מבחינת התוצאות, זה היה שבוע קריטי". כך סיכם הערב (שבת) יוסי אבוקסיס את הניצחון של בית"ר ירושלים 0:2 על הפועל נוף הגליל בחוץ – שהתווסף להפסדים של הפועל ירושלים ומכבי פתח תקוה מוקדם יותר. בסופה של שבת מאוד מוצלחת מבחינת הצהובים-שחורים, הם מקדימים את הקו האדום בשש נקודות.

אופיר קריאף, בית"ר ירושלים
שרד את הכאבים. קריאף | מאור אלקסלסי

אבוקסיס הוסיף הערב: "זה לא גמור כי יש עוד משחקים, אבל היום שיחקנו טוב והיינו מאוד יציבים בהגנה. נוף הגליל קבוצה מאוד התקפית עם המון שחקני התקפה, וסגרנו אותם כמו שצריך. אנחנו שמחים מהשבת הזאת, אבל זה לא גמור, כי אם קצת נחלום ונהיה שאננים, הכול יכול להשתנות. בכדורגל הכול יכול לקרות. היום התוצאות היו לטובתנו, ידענו את זה ואמרנו ששבת כזאת, בשביל לעשות אותה מושלמת אתה חייב לנצח. השחקנים באו מוכנים מכל הבחינות".

קפטן בית"ר אופיר קריאף נשם לרווחה: "זה צעד מאוד חשוב בדרך להישארות. לאור התוצאות, ידענו שעם ניצחון נהיה רגל וחצי בהישארות. לא עשינו שני ניצחונות ברצף הרבה מאוד זמן, ולכן אני מאוד מאוד שמח. ליוסי יש הרבה ניסיון, הוא שועל ותיק, הוא מכניס אותנו לטירוף ומוסיף המון טקטיקה. אנחנו מקווים לסיים את העבודה בקרוב".

על הפציעה ממנה הוא סובל סיפר קריאף: "כאב לי מדקה 70 והרגשתי שאני לא יכול לסחוב. המועדון עובר תקופה מאוד קשה, אבל אם נישאר בליגה זה יהיה שווה את כל הסבל והפציעות. יש לי קרעים במיניסקוס ואני מקווה שאוכל להמשיך לשחק עוד משחק אחד, אתייעץ עם הרופאים ואקבל החלטה".

שחקני הפועל נוף הגליל
9 משחקים בלי ניצחון, 4 משחקים בלי שער. שחקני נוף הגליל | מאור אלקסלסי

מאמן נוף הגליל שי ברדה אמר: "במחצית הראשונה כל מה שתכננו עבד בצורה טובה מאוד. היו לנו החמצות, ובסופו של דבר קשה מאוד לטעות בצורה כזאת פעמיים. זה מאוד מאכזב, אנחנו משחקים כל הזמן באותה צורה ולוחצים את היריבות, אבל בסופו של דבר צריך להבקיע גולים ואנחנו לא עושים את זה. יש עוד ארבעה משחקים ונהיה חייבים לתקן את זה. אחרי הגול הראשון התפרקנו לחלוטין, וזה לא צריך לקרות בקבוצת כדורגל".

ברדה הוסיף: "האחריות המקצועית היא עליי. אנחנו מעזים ורוצים לנצח, אבל פשוט לא כובשים. יש פה עניין מנטלי, אולי הלחץ מכריע אותנו. זה לא נגמר, אני מנסה למצוא פתרונות, אין לי כוונה להרים ידיים. במבחן התוצאה אנחנו לגמרי נכשלנו, אין פה צל של ספק. בכדורגל אתה נמדד על ניצחונות וגולים, ואנחנו לא שם, אבל צריך להמשיך לנסות עד הסוף".

שחקן נוף הגליל ג'ניה ברקמן הוסיף: "באנו למשחק הזה לאור התוצאות והכל היה לטובתנו, כולם עזרו לנו אבל לא לקחנו. אם לא נעזור לעצמנו, אז מה נשאר לנו? תיאורטית אנחנו עדיין שם, יש עוד ארבעה משחקים וכולם יפגשו עם כולם. אנחנו צריכים לדעת לקחת את זה לכיוון שלנו, אי אפשר לנצח בלי להבקיע וזה רודף אותנו תקופה ארוכה. אנחנו סופגים גולים רכים וזה לא מתאים לקבוצת תחתית שמנסה להישאר בליגה. אנחנו עושים הכל מהכל, אבל לפעמים זה מה שיש. צריך להרים את הראש ולהמשיך להאמין".

הפלייאוף התחתון ייצא להפסקה של שבועיים ולאחר מכן בית"ר ירושלים תתארח אצל הפועל ירושלים. הפועל נוף הגליל תשחק בחוץ נגד מכבי פתח תקוה.