"אני לא מתחבר למה שמכבי חיפה עושה עם אצילי, היא מפסידה אותו"

play
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה | אריאל שלום
שער ענק של צ'רי מחק יתרון של גלוך, מכבי חיפה ומכבי ת"א נפרדו ב-1:1 04:09

גילי ורמוט ניתח את יחסי הכוחות במשחק מול מכבי תל אביב והתייחס לחילוף המוקדם: "מוזר, אני לא הייתי עושה את זה, אבל כשאתה משווה בדקה ה-90 הכל נשכח". וגם: היכולת של פלאניץ' והבכורה של גלוך

(גודל טקסט)

גילי ורמוט, ששיחק בעבר במכבי תל אביב ובמכבי חיפה, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את יחסי הכוחות ב-1:1 הדרמטי בין הצהובים לירוקים באצטדיון בבלומפילד: "מכבי תל אביב הפתיעה מבחינת יכולת, היא הייתה יותר טובה ברוב דקות המשחק. מנגד, מכבי חיפה נראית שחוקה, היא לא בכושר כבר תקופה ארוכה ושחקנים לא מצליחים לחזור לכושר שלהם".

האזינו לדברים

ורמוט המשיך: "פלאניץ' היה אולי במשחק הכי חלש שראיתי מאז שהוא בישראל. לגבי אצילי, הוא לא מצליח לחזור לכושר שהוא היה בו לפני הפציעה. עם זאת, החילוף שלו היה מאוד מוזר – להוציא את הכוכב שלך בפיגור בדקה ה-60, אני לא הייתי עושה את זה, אתה מפסיד אותו גם מבחינה פסיכולוגית ואני לא מתחבר לזה, אבל כשאתה משווה בדקה ה-90 אז הכל נשכח".

העימות בחדר ההלבשה: אבו פאני האשים, אצילי ענה בצעקות
עומר אצילי הכעוס לא חגג עם חבריו את השער הדרמטי

שחקן העבר התייחס לדעיכה ביכולת של הירוקים: "מכבי חיפה מגרדת תוצאות ומגדילה את הפער כי היריבות שלה לא מנצחות, אבל זה לא שהיא טובה. גם בניצחון 0:3 על הפועל תל אביב, היא לא הייתה ביכולת גדולה. השאלה היא האם צרפתי קיבל את ההחלטות או שבכר נתן לו הוראות מהבית. אני מאמין שהוא ראה את המשחק אבל זו שאלה. גם חזיזה לא נמצא בתקופה טובה. מי שהפתיע היה צ'יבוטה, שהראה יכולות שציפו ממנו ונראה שמשהו השתחרר אצלו.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה עם גודסוויי דוניו | אריאל שלום

"שיחק למכבי חיפה קלף העונה – שון גולדברג טרף את הקלפים ונהיה בלם מצוין, הוא העלים את עופרי ארד ועזר מאוד לפלאניץ', אבל בסך הכל מכבי חיפה נשענת יותר על ההתקפה מאשר על ההגנה. מגיעים נגדה להמון מצבים והיא חשופה, זו השיטה של ברק בכר וכך היה גם בבאר שבע. בסוף, הוא מביא את התוצאות, מנצח ולוקח תארים. אני לא אוהב גם את ההצבה של רודריגס בשמאל במקום מנחם, זה משהו שאני פחות מבין. עוד סימן שאלה גדול זו החזרה של נטע לביא. עברו חודשיים מאז הפציעה והוא גם נתן גול בחדרה, אבל נראה שהוא לא חזר ובינתיים זה לא זה".

על אוסקר גלוך הצעיר שכבש בהופעת הבכורה שלו בליגת העל: "זה צעד מבורך של מכבי תל אביב ויפה שעה אחת קודם. שחקן שמככב בכל הגילאים וגם בנבחרת הנוער משחק בשנתון מעליו. כולם יודעים שזה היהלום של המחלקה, אז למה לחכות? זה צריך לבוא מלמעלה. כשאין מישהו כמו ג'ורדי קוריף, כל מאמן בא והוא מחליט. אם יש מדיניות למועדון, בלי תלות במאמן, אז החלטה כזאת מגיעה מלמעלה. עשו את זה חודש וחצי לסוף העונה שזה עדיף מלא לעשות בכלל. כיף לראות את אוסקר, הוא כישרוני והרבה שחקינם בבכורה עושים רושם ואז חוזרים למציאות. היה לנו את זה עם קובאס העונה. נראה שאיתו זה לא המקרה, הוא הוא טכני, רוצה את הכדור ונראה שעתידו לפניו. אני מקווה שאנחנו לא קושרים כתרים מהר מידי והלוואי שהוא ימשיך כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי