עומר גולן: "לא אשקר – התגעגעתי לריח של הדשא"

play
"אני יודע מה צריך לעשות". גולן | צילום מסך, צילום מסך
בחוף מבטחים: מ.ס. אשדוד גברה 0:1 על מכבי פתח תקוה המסובכת 03:02

המנהל המקצועי של מכבי פתח תקוה שהוזעק לעמדת המאמן לאחר פיטוריו של ניר קלינגר השבוע, מתכונן לנוף הגליל בשבת (18:00 ספורט3): "אנחנו מרוכזים במטרה"

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים בלבד נשארו למכבי פתח תקוה כדי להציל את עצמה מירידת ליגה כואבת. הקבוצה שמדורגת מתחת לקו האדום, עומדת כעת לפני שלושה קרבות ישירים מול הקבוצות המעורבות במאבק ההישרדות, כאשר הקרב הראשון מצפה לה כבר בשבת נגד הפועל נוף הגליל המדורגת אחרונה ונראית כרגע במצב הקשה ביותר.

לפני הפגרה האחרונה החליט היושב ראש אבי לוזון על זעזוע נוסף בעמדת המאמן, כאשר ניר קלינגר פוטר ובמקומו הוזעק לתפקיד המנהל המקצועי עומר גולן, שנעזר בנאור לוזון ומוראד מגמאדוב שהיו בצוות המקצועי לאורך כל העונה.

עומר גולן מאמנה הזמני של מכבי פתח תקוה
שם את התחושות בצד. גולן | צילום מסך, צילום מסך

"שמנו כרגע את כל התחושות בצד, אנחנו מרוכזים במטרה העיקרית שלנו", אמר גולן לקראת המשחק הגורלי בשבת. "הכנסנו הרבה אנרגיות וקצב והרבה בטחון לשחקנים. בחרנו שיטה שאנחנו רוצים לשחק איתה השבוע. לא אשקר, התגעגעתי לריח של הדשא. להיות מאמן לא היה החלום שלי, אבל מרגע שקיבלתי את זה, אני מנסה לעשות את המיטב. אמרתי גם במסיבת העיתונאים הראשונה, שיש לי את היתרון, שאני מכיר את כל השחקנים ואת כל היתרונות והחסרונות שלהם. אני רק מקווה שנביא את היכולת שלנו למגרש".

על האווירה בקבוצה: "יש לחץ, יש לחץ גדול, אבל המטרה שלנו היא לנקות את זה. ניתחנו את נוף הגליל כמו שאנחנו חושבים. שמנו דגש על הדברים החזקים שלנו ופחות דגש על הדברים החלשים שלהם. הכי חשוב שנבוא עם אנרגיות".

עידו שחר שחקן מכבי פתח תקוה בחימום
"מצב לא מזהיר". עידו שחר | אודי ציטיאט

בהמשך, גם התייחס גולן לעניין המתיחות עם אוהדי הקבוצה והוסיף: "ברוח החג זה הזמן להתאחד ולשים את כל המשקעים בצד. המועדון צריך את זה, השחקנים מאוד מאוד צריכים את התמיכה של הקהל, מי כמוני יודע את זה. אני אשמח אם הקהל ישים את המחלוקות בצד גם לנוכח החג וגם לאור הסיטואציה. קורא לכולם לבוא לעודד".

"נקלענו למצב לא מזהיר, אנחנו נאבקים על החיים שלנו בליגה", אמר הקשר עידו שחר. "ההנהלה פה, אבי לוזון, החליט שצריך רענון ואני גם חושב שהיינו צריכים איזה רענון קטן, אנרגיה חדשה ורוח חדשה. זה לא מקומי להגיד מה היה טוב קודם ומה לא. גם עם ניר היו לנו כמה משחקים שהיינו בטוחים שאנחנו על הגל. יש פה סגל טוב ששווה הרבה יותר מהמקום שבו אנחנו נמצאים. אנחנו על המגרש והאחריות היא עלינו ואין תירוצים. המשחקים הם יותר מגמר גביע, במיוחד המשחק הקרוב. מאז שעומר גולן הגיע, אפשר לראות שכל השחקנים חזרו לחיים ופתאום מחייכים. אני מאמין מאוד שנעשה את זה ונשאר בליגה".