9 מ-9 בדרבי: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל ירושלים 0:1, בדרך להישארות

play
השלימו סוויפ בדרבי. שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון
הבירה שוב נצבעה בצהוב: בית"ר התקרבה להישארות עם 0:1 על הפועל ירושלים 03:29

בואצ'י נגח פנימה (66) והצהובים-שחורים קרובים להשלמת המלאכה. הפועל ירושלים דווקא פתחה היטב, אבל הרחקה של יאו (26) הרסה לה את התכניות והיא תמשיך להילחם עד סוף העונה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי חודשים של מאבקי תחתית ספורטיביים ואחרים, בית"ר ירושלים התקרבה היום (שבת) להבטחת ההישארות בליגת העל. הצהובים-שחורים ניצחו את הפועל ירושלים 0:1 בדרבי ועשו צעד גדול לעבר ההישארות שלושה מחזורים לסיום העונה. ריצ'מונד בואצ'י כבש בדקה ה-66 והיריבה העירונית עדיין מסובכת ומדורגת מעל הקו האדום רק הודות להפרש שערים עדיף על פני זה של הפועל נוף הגליל.

20 הדקות הראשונות דווקא סיפרו סיפור אחר. הפועל ירושלים הגיעה ל-2-3 מצבים טובים, לחצה גבוה ומאוד הקשתה על היריבה, אבל חוסר ריכוז וחור בהגנה בצד השני, גרמו לאלוז' יאו לבצע עבירה שבגללה הוא הורחק ושם הכול השתנה. בית"ר אמנם לא נראתה מספיק טוב מבחינה התקפית כשהיא ביתרון של שחקן, אבל גם כמעט לא עמדה בסכנה וכך התפתח משחק רגוע – כמעט מנומנם.

הפועל ירושלים הייתה יכולה להיות מרוצה מתיקו לאור ההתפתחות, אבל עבודה הגנתית רעה בשילוב עם טעות של השוער יהונתן שאבי, אפשרה לבואצ'י להכריע בנגיחה. הגנאי שכבש בדרבי שהסתיים בניצחון טכני, עשה זאת שוב והפעם אף אחד לא ייקח לו את השער.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
השלימו סוויפ בדרבי. שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

הרכב הפועל ירושלים: יהונתן שאבי, אלוז' יאו, אונדז'יי באצ'ו, גל מאיו, הראל שלום, גוני נאור, רוסלן ברסקי, אווקה אשטה, גיא חדידה, גיא בדש, וויליאם אגאדה.

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן: עמית כהן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, אופיר קריאף, אורן ביטון, דן עזריה, לירן רוטמן, מיכאל אוחנה, ירדן שועה, חלאופילו פלייטר.