בית"ר ירושלים הבטיחה הישארות עם 2:2 מול מכבי פתח תקוה

play
ריצ'מונד בואצ'י בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט
משחק נהדר בטדי: בית"ר ירושלים נשארה בליגה אחרי 2:2 מול מכבי פתח תקוה ה 03:28

לירן רוטמן כבש צמד לקבוצה של אבוקסיס, שיכולה להתכונן בראש שקט לעונה הבאה. ירדן כהן וארד בר השוו פעמיים למלאבסים, שהתרחקו עד כדי שלוש נקודות מחוף מבטחים

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נשארה בליגת העל ועכשיו זה רשמי: הקבוצה של יוסי אבוקסיס אומנם נעצרה הערב (שבת) אחרי שלושה ניצחונות רצופים עם 2:2 מול מכבי פתח תקוה, אך השיגה בדיוק את הנקודה שהייתה חסרה לה כדי להבטיח סופית את ההישארות. מאידך, המלאבסים התרחקו עד כדי שלוש נקודות מחוף מבטחים בעקבות הניצחון של הפועל ירושלים, אותה היא תפגוש במחזור הבא לקרב אדיר על שש נקודות בתחתית.

אז מה היה לנו הערב בטדי? בית"ר פתחה בהרכב חזק ועלתה ליתרון כבר בדקה השלישית משער של לירן רוטמן. ירדן כהן השווה (12) בשער יפה, אבל ההגנה החלשה של המלאבסים שוב הייתה בעוכריהם ואפשרה לרוטמן להשלים צמד כבר בדקה ה-19. בדקה ה-58 ארד בר השווה והלחיץ מעט את בית"ר, שעמדה בלחץ והשיגה נקודה שהבטיחה לה הישארות. פתח תקוה מנגד בוודאי שמחה לשמוע על ההפסד של נוף הגליל, אבל הניצחון של הפועל ירושלים הרחיק אותה מחוף מבטחים. למזלה היא פוגשת את הקבוצה של זיו אריה במחזור הקרוב במשחק שהוא, בוודאות, משחק ההזדמנות האחרונה שלה לשרוד בליגה.

לירן רוטמן שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
צמד ששווה הישארות. רוטמן | אודי ציטיאט

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, עמית כהן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, אורן ביטון, תמיר עדי, דן עזריה, לירן רוטמן, מיכאל אוחנה, ירדן שועה, ריצ'מונד בואצ'י.

הרכב מכבי פתח תקוה: אריק ינקו, דור אלו, מרכוס דיניז, דניאל פלשר, ירדן כהן, יואב הופמייסטר, עידו שחר, ארד בר, לאמק בנדה, אבובאקר דומביה, יון ניקולאסקו.