קרובה לירידה: הפועל נוף הגליל הפסידה להפועל חדרה 2:0

play
שחקני הפועל חדרה חוגגים | דני מרון
שלא יפקפקו בספורטיביות שלה: חדרה ניצחה 0:2 וקירבה את נוף הגליל לירידת 03:17

אלפרד (19) וגוזלן (90+1) הכריעו בגרין. שי ברדה ושחקניו חזרו למסלול ההפסדים וירדו למקום האחרון. כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה, הם נראים בדרך חזרה לליגת המשנה

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל איבדה הערב (שבת) הרבה אוויר ורוח גבית אחרי הפסד ביתי 2:0 להפועל חדרה. כשנותרו שני מחזורים עד סיום העונה, שי ברדה ושחקניו מדורגים שלוש נקודות מתחת לקו האדום – זאת בעקבות הניצחון של הפועל ירושלים על הפועל חיפה. סטיבן אלפרד כבש ראשון בדקה ה-19, שובל גוזלן חתם בדקה ה-91 ונוף הגליל נראית בדרך חזרה לליגה הלאומית, שבוע אחרי החזרה לחיים בזכות ה-0:4 הגדול על מכבי פתח תקוה.

המשחק התחיל בצורה מאוזנת עם יתרון קל לחדרה שהגיעה לחצאי מצבים – בעיקר דרך כדורים מסוכנים ששלח מקסים פלקושצ'נקו לרחבה. סטיבן אלפרד כבש בנגיחה יפה ובהמשך מוחמד אוסמן כמעט הכפיל, אבל נגיחה שלו נהדפה על הקו. בצד השני נוף הגליל התקשתה למצוא נתיב לרחבה של רובי לבקוביץ' ושכבר עשתה זאת, עומר פדידה החמיץ.

במחצית השנייה ברדה זרק את כל הכלים ההתקפיים שלו למגרש ככל שהמשחק התקדם. הקבוצה שלו הצליחה להגיע לכמה מצבים נוספים, אבל לא למצוא שער שוויון. בצד השני של המגרש היא נותרה חשופה לגמרי לקראת הסיום, שובל גוזלן ניצל את זה כדי להכפיל ורק חוסר ריכוז של שחקני חדרה מנע מהם שערים נוספים.

מה נשאר להן?

מכבי פתח תקוה: הפועל ירושלים (חוץ), הפועל חדרה (בית)
הפועל ירושלים: מכבי פתח תקוה (בית), מ.ס. אשדוד (חוץ)
הפועל נוף הגליל: עירוני קרית שמונה (חוץ), הפועל חיפה (בית)

מאמן הפועל נוף הגליל שי ברדה
נוף הגליל בצרות | דני מרון

הרכבים

הפועל נוף הגליל: סטפן מרינוביץ', חגי גולדנברג, גוטי, וויסאם רבאח, אלי בלילתי, ג'ון אוגו, דיוויד טווה, טימותי מוזי, עומר פדידה, והיב חביבאללה, לוואגה קיזיטו.

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', אביב לין, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, דולב אזרואל, איבאילו מרקוב, מוחמד אוסמן, גלעד אברמוב, מקסים פלקושצ'נקו, ליאב פרדה, סטיבן אלפרד.