יוסי אבוקסיס: "לא מתכוון לעזוב את בית"ר, מקווה שיקרו דברים טובים"

play
יכול לנשום לרווחה. אבוקסיס | אודי ציטיאט
משחק נהדר בטדי: בית"ר ירושלים נשארה בליגה אחרי 2:2 מול מכבי פתח תקוה ה 03:28

מאמן בית"ר התייחס לעתידו אחרי הבטחת ההישארות: "היה מהלך חכם להגיע לכאן, כל עוד זה תלוי בי אשאר". עומר גולן: "מקווה שנזכה לקצת נחת בעונה מסוייטת"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נשארה בליגה באופן סופי ורשמי. הקבוצה של אבוקסיס השלימה את הקאמבק שלה עם 2:2 ביתי עם מכבי פתח תקוה, שהבטיח לה סופית את ההישארות. אחרי שלושה ניצחונות רצופים, בית"ר אירחה את המלאבסים הלחוצים שהגיעו ממעמקי הטבלה. לירן רוטמן העניק פעמיים יתרון למארחים, אבל ירדן כהן וארד בר השוו פעמיים והשאירו את פתח תקוה עם סיכוי לשרוד.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יכול לנשום לרווחה. אבוקסיס | אודי ציטיאט

יוסי אבוקסיס סיכם לאחר המשחק: "היה משחק כדורגל מצוין, קצת היינו חשופים בהגנה והייתה רשלנות. אבל המטרה הושגה. בדקות האחרונות ראיתי שאנחנו עייפים. הקבוצה התקדמה, עשינו דברים יפים מאוד העונה. בבני יהודה נכשלתי ואמרתי את זה. הייתה טעות מבחינתי להגיע לשם. אבל המהלך לחזור לבית"ר היה מהלך חכם. הרגשתי שזה מקום שאני יכול להתחבר אליו. ואני שמח שקיבלתי את ההחלטה הזו".

על עתידה של בית"ר: "אמרתי כבר שכל עוד זה תלוי בי, אשאר בבית"ר. הבעיה שלא יודעים מה קורה פה ומה יהיה בשנה הבאה. אני לא מתכוון לעזוב את בית"ר ירושלים, מתכוון לחכות ומקווה שיקרה משהו טוב עם הקבוצה".

לירן רוטמן, שכבש צמד עבור בית"ר לרשת האקסית: "אני מאחל להם שיישארו בליגה, לא רוצה שמכבי פתח תקוה תרד, אבל אנחנו עשינו את שלנו, נשארנו וזה הכי חשוב. רואים כמה עוצמות יש למועדון הזה, הקהל שתמיד בא לתמוך ולעודד. אני מקווה שיהיה פה טוב ושמי שצריך לדאוג לזה יעשה את העבודה. יוסי עשה כאן שינוי אדיר, הקבוצה הרבה יותר מסודרת ואני שמח שרואים את זה".

עומר גולן מאמן מכבי פתח תקוה
חושב כבר על הפועל ירושלים. עומר גולן | אודי ציטיאט

עומר גולן, המאמן המאולתר של מכבי פתח תקוה, סיכם: "אני מאוד גאה בשחקנים על המאמץ שלהם ועל כל מה שהם עושים. אנחנו בתקופה שנראה שהכדור שוקל כמה טונות. זו תקופה רעה, צריך לחכות לתקופה הטובות. מאוד מקווה שהגלגל יתהפך ונזכה לקצת נחת. השחקנים מרימים אותי ואין לי מה להגיד על זה".

על המשחק מול הפועל ירושלים: "אני שואב מהשחקנים המון כוח ולומד על עצמי הרבה דברים. מקווה שהשחקנים יזכו לקצת נחת בעונה מאוד מסוייטת. זה לא סוד כמה המועדון הזה חשוב לי. כשהוחלט להיפרד מניר לא קפצתי על המציאה. אבל הבנתי את גודל המעמד והאחריות. יש הרבה אנשים טובים שעומדים מאחוריי. אני מאמין באמונה שלמה שעם כל הקושי אנחנו נחייך בסוף".

אריק ינקו: "היה משחק טוב והשגנו נקודה חשובה שהשאירה אותנו בחיים. בשבוע הבא נצטרך לחזור לפה ולעשות את העבודה מול הפועל ירושלים. זה גמר גביע שלנו. אם ננצח שם, זה יהיה תלוי בנו".