הפועל ירושלים דרוכה: "מכבי פתח תקוה קבוצה חזקה ומנוסה מאיתנו"

play
מבסוט. זיו אריה | ברני ארדוב
יספיק להישארות? הפועל ירושלים גברה 0:2 על הפועל חיפה 03:01

בקבוצה נשמו לרווחה אחרי הניצחון, אבל כבר חושבים על הקרב מול המלאבסים: "נצטרך להתעלות כדי לנצח. אי אפשר לדעת אם תיקו יספיק במשחק הזה"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הגיעה למשחק עם הפועל חיפה אמש (שבת) בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון עשויה להוריד אותה אל מתחת לקו האדום, שני מחזורים לסיום העונה ושבוע לפני משחק העונה של התחתית נגד מכבי פתח תקוה. אלא שאגאדה וגררו סידרו לאדומים 0:2 קריטי שהותיר אותם במרחק של שלוש נקודות מהקו האדום, שמתחתיו נמצאת הקבוצה של אבי לוזון.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל ירושלים
ניצחון שישאיר את ירושלים בליגה? אגאדה חוגג | ברני ארדוב

זיו אריה העביר לשחקנים הוראות טקטיות לפני המשחק והוסיף: "מעל הכל זה לב ונשמה ויש לנו את זה, אנחנו רוצים יותר ונביא את זה למגרש, היום מנצחים". במהלך המחצית השניה המאמן לא אהב ששחקניו איבדו כדורים וצעק לשחקני החלק הקדמי: "בואו לכדור, אנחנו לא מניעים ומאבדים כל כדור".

במועדון לא חוגגים יותר מדי ויודעים כי הפסד למכבי פתח תקוה יוריד את הקבוצה אל מתחת לקו האדום. "מכבי פתח תקוה קבוצה חזקה ומנוסה יותר מאיתנו, נצטרך להתעלות כדי לנצח. נעלה רק לנצח, אי אפשר לדעת אם תיקו יספיק במשחק הזה כי גם נוף הגליל עשויה לחזור לתמונה", אמרו במועדון.

להפועל ירושלים שני ניצחונות חוץ העונה, שניהם נגד הפועל חיפה, ואלו היו גם שני משחקי החוץ בהם הבקיעה יותר משער אחד. במועדון גם הודו ליריבה העירונית ואמרו: "היינו משוכנעים שבית"ר יפסידו אבל הם שיחקו על הנקודה שהיו צריכים להישאר רשמית".