נוף הגליל הסתבכה, ג'ון אוגו: "אם ננצח את שני המשחקים שנותרו, נישאר"

play
וויסאם רבאח, אלי בלילתי, שחקני הפועל נוף הגליל | דני מרון
שלא יפקפקו בספורטיביות שלה: חדרה ניצחה 0:2 וקירבה את נוף הגליל לירידת 03:17

ברדה ושחקניו ירדו למקום האחרון אחרי ההפסד לחדרה, אוגו מוכן לאתגר: "זו הזדמנות מצוינת בשביל הקריירה של כל אחד ואחד כאן"

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל סיבכה את עצמה בצורה רצינית ביותר, אחרי שהפסידה אמש (שבת) 2:0 בביתה להפועל חדרה ושקעה בחזרה למקום האחרון בטבלה, כשנותרו רק שני משחקים בלבד לסיום העונה. בנוף הגליל קיוו לייצר מומנטום חיובי אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה במחזור שעבר, אך אמש, למרות שהמאמן שי ברדה התריע על כך מראש, קרסה הקבוצה, מול יריבה שסיימה את העונה כבר לפני כחודשיים.

שום דבר לא עבד אמש עבור הצפוניים שקרובים מאוד לחזרה לליגה הלאומית בתום עונה אחת בלבד בליגת העל. "מצבנו רע מאוד, אבל לא נרים ידיים", אמרו במועדון. "כל עוד יש סיכוי קטן ביותר, נילחם עד טיפת הדם האחרונה שלנו".

שחקן הפועל נוף הגליל ג'ון אוגו
לא מצליח לסייע. אוגו | דני מרון
בר כהן, שחקן הפועל נוף הגליל
תחושת החמצה גדולה. נוף הגליל | דני מרון

"אני לא יודע למה הוחלפתי. זו שאלה שצריך להפנות למאמן שלקח את ההחלטה וחשב על מה שטוב לקבוצה", אמר הקשר הניגרי ג'ון אוגו בסיום המשחק, לאחר שירד כעוס מאוד לכיוון הספסל בזמן שהוחלף. "אני מרגיש שהיה לנו צ'אנס לנצח את המשחק הזה, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו. לחדרה היו רק שני מצבים והם ניצלו אותם והבקיעו. זה רגע קשה מאוד עבורנו, בעיקר כי התכוננו טוב למשחק הזה, ובעיקר אחרי הניצחון מול פתח תקוה. הרגשנו שזו הייתה הזדמנות מצוינת עבורנו, מול האוהדים שלנו, אבל לא ניצלנו את ההזדמנות שקיבלנו. נשארו לנו שני משחקים חשובים, זה כמו מרתון, הכל יכול עוד לקרות ואני מעדיף לחשוב חיובי ומחכה למשחק הבא שלנו, ביום ראשון הבא".

אוגו נשאל האם הוא לא חושב שההפסד חרץ את גורלה של הקבוצה והשיב: "זו הזדמנות מצוינת עבור המועדון, והזדמנות מצוינת בשביל הקריירה של כל אחד ואחד כאן. ההפסד הזה כואב אבל זה לא נגמר. הפועל ירושלים ופתח תקוה ישחקו אחת מול השנייה, כך שיש לנו עוד תקווה, נותרו לנו שני משחקים גדולים ונצטרך לנצח בהם. שיחקנו מול קבוצה שעלתה עם חמישה שחקני הגנה וזה לא היה פשוט עבורנו. יש לנו משחק מכריע נגד קרית שמונה ביום ראשון ונצטרך לבוא מוכנים".

"אני כאן בגלל הניסיון שלי", הוסיף אוגו לסיום. "המועדון הזה נתן לי אפשרות לחזור לשחק אחרי שנתיים שלא שיחקתי ואני אעשה הכל כדי להחזיר להם. הרגשתי טוב ורציתי להמשיך לשחק וכמו שאמרתי, המאמן החליט אחרת. ההפסד הזה הוא שיעור גדול עבור כל השחקנים ונותרו לנו עוד שני משחקים. אני בטוח שנישאר בליגה, אם לא הייתי מאמין בזה, לא הייתי כאן היום. אם ננצח את שני המשחקים נישאר בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי