לוהטים בע"מ: שכר ושבירו סידרו לקרית שמונה 1:3 על מ.ס אשדוד

play
גיא בן לולו עירוני קרית שמונה | לירון מולדובן
ניצחון רביעי ברציפות לקרית שמונה, 1:3 באשדוד. שכר ושבירו שוב כבשו 02:54

שכר רשם שיא עם כיבוש במשחק רביעי רצוף, קעטבי השווה זמנית, אבל שבירו התעלה עם כיבוש במחזור חמישי רצוף והשניים סידרו לקבוצתם ניצחון רביעי ברציפות. בן לולו חתם בתוספת הזמן. דראפיץ' ייפרד בסטייל מהקבוצה של שרצקי

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה המשיכה הערב (ראשון) את מסע הניצחונות שלה בפלייאוף התחתון עם 1:3 על מ.ס. אשדוד במשחק קצבי, משוחרר ורווי באירועים שנערך באצטדיון ה-י"א. שני שחקנים חתומים מעל כולם על כך שקרית שמונה השיגה ניצחון רביעי רצוף: מוחמד שכר ואיתמר שבירו. שכר כבש מחזור רביעי רצוף ושבירו כבש מחזור חמישי רצוף והשניים סידרו לקבוצתם עוד ניצחון ואולי לעצמם חוזה בקבוצה גדולה יותר לעונה הבאה. המשחק הזה נפתח בקצב גבוה עם הרבה מצבים, עד ששכר העלה את האורחים ליתרון מוצדק (26). אשדוד השתלטה על הדשא והשוותה מרגלי קעטבי (31), שנהנה מבישול של בריהון שהציג יכולת מצוינת.

אשדוד הייתה דומיננטית מאוד אחרי השער ויזמה גם במחצית השנייה, אבל שבירו עשה יש מאין והעניק לקבוצתו יתרון וגיא בן לולו הצעיר חתם עם השלישי עמוק בתוספת הזמן. לא בטוח שלקרית שמונה הגיע לנצח את המשחק הזה, אך כך או כך, הקבוצה תסיים את העונה עם טעם טוב בפה וניצחון רביעי רצוף בפעם השנייה העונה. אשדוד מנגד רושמת הפסד במשחק שבו היא הייתה לא רעה בכלל, בעיקר בחלק הקדמי.

מוחמד שכר עירוני קרית שמונה חוגג
ניצחון רביעי רצוף בפלייאוף התחתון. קרית שמונה | לירון מולדובן

הרכב מ.ס. אשדוד: סהר חסון, זוהר זסנו, ננאד צבטקוביץ', ג'ורג' דיבה, גיל כהן, פיראס אבו עקל, נאור סבג, שלו הרוש, יעקב בריהון, קני סייף, גל קעטבי.

הרכב עירוני קרית שמונה: נדב זמיר, גיא מזרחי, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, יוליוס סקה, אריאל שרצקי, סמואל בראון, רועי קהת, מוחמד שכר, איתמר שבירו.