שכר קרוב לחוזה חדש בקרית שמונה. המטרה: להשאיר את רוב הסגל

play
מוחמד שכר, שחקן עירוני קרית שמונה | מאור אלקסלסי
ניצחון רביעי ברציפות לקרית שמונה, 1:3 באשדוד. שכר ושבירו שוב כבשו 02:54

הצפוניים ממשיכים להרשים בפלייאוף התחתון ומבינים כי קיים סיכוי שאחת הגדולות תפנה בקרוב לשכר: "חבל שלא התחלנו ככה את העונה". במועדון ממתינים לתשובות לגבי נידם ומזרחי

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בעירוני קרית שמונה אחרי עוד ניצחון בפלייאוף התחתון, הפעם 1:3 על מ.ס אשדוד אתמול (ראשון) באצטדיון הי"א. "אמרו שלא נשחק בפלייאוף כי כבר הבטחנו את ההישארות, אבל הוכחנו לכולם שאנחו לא מורידים רגל מהגז לשנייה" אמר שחקן בקבוצה, "חבל שלא התחלנו בכושר הזה את העונה כי אז היינו בפלייאוף העליון".

מוחמד שכר עירוני קרית שמונה מול ננאד צבטקוביץ' מ.ס. אשדוד
בכושר פנטסטי. שכר | לירון מולדובן

בשנים האחרונות בקרית שמונה ערכו שינויים רבים בכל עונה ואז לקבוצה לקח זמן להתחבר. כעת המטרה היא להשאיר לעונה הבאה כמה שיותר מהשלד הקיים. בקרית שמונה מחכים לתשובה ממכבי תל אביב בנוגע לשאילתם לעונה נוספת של גיא מזרחי ונדב נידם. בנוסף, במועדון קיבלו החלטה עקרונית לממש את האופצייה על איתמר שבירו. בקרית שמונה עדיין לא הודיעו לבאר שבע על כך, אך איזי שרצקי ומנחם קורצקי כבר קיבלו החלטה ושבירו ישחק בקבוצה הצפונית אם לא יקרה משהו דרמטי.

בנוסף, נרשמה התקדמות משמעותית מאוד עם מוחמד שכר ורוב הפרטים בין הצדדים מסוכמים. שכר ושבירו נמצאים בתקופה פנטסטית ולא מן הנמנע שבימים הקרובים אחת הקבוצות הגדולות תנסה לעשות מחטף בנוגע לשכר. יחד עם זאת, בשלב זה עושה רושם שקרית שמונה תאריך את חוזהו. "הכל כמעט סגור", אמרו גורמים המעורים בפרטים, "אם לא ישתנה משהו באופן מפתיע, שכר יחתום בימים הקרובים בקרית שמונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי