שי ברדה: "קיבלתי משימה להישאר בליגה ולא הצלחתי לעמוד בה"

play
שי ברדה מאמן הפועל נוף הגליל | מאור אלקסלסי
שבירו הלוהט כבש צמד, קרית שמונה הורידה ללאומית את נוף הגליל 02:55

מאמן הפועל נוף הגליל אחרי ה-2:0 בקרית שמונה שקבע כי הקבוצה תרד לליגה הלאומית: "זה מועדון חזק שאני בטוח שיחזור. אם אשאר במועדון? ננהל מו"מ"

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל חגגה רק לפני שנה את עלייתה לליגת העל ממנה נעדרה במשך 15 שנה, אבל הערב (ראשון) היא הפסידה 2:0 בקרית שמונה ובעונה הבאה היא שוב תשחק בליגה הלאומית.

המאמן שי ברדה, שהגיע לקבוצה לפני ארבעה חודשים בלבד ולא הצליח להשאיר אותה בליגה הבכירה בתפקידו הראשון כמאמן ראשי לבדו, הודה בסיום: "כל האחריות המקצועית היא נטו שלי. מאז שהגעתי בינואר ניסיתי לעשות את הכל כדי להשאיר את המועדון בליגה, ובספורט צריך גם להודות – קיבלתי משימה ולא הצלחתי לעשות אותה".

שי ברדה, מאמן הפועל נוף הגליל
"צריך לדעת לחוות גם רגעים כאלה". ברדה לוקח אחריות | מאור אלקסלסי

עוד אמר ברדה: "מדובר במועדון מדהים שהוא כמו משפחה, אבל עם תקציב דל והיו קשיים כמו לצרף שחקנים בינואר,ואלו דברים שהכריעו בסוף. אני עומד בראש המערכת, אמנם רק מינואר ולא יכולתי לעשות יותר מדי שינויים, אבל זה מועדון חזק שאני בטוח שיחזור. מודה שלקחתי משימה ולא הצלחתי לעמוד בה. אני לא מצטער שלקחתי אותה, אלא הייתי מצטער אם לא הייתי מנסה לעשות הכל. בכדורגל צריך לדעת לחוות גם רגעים כאלה, ואחרי 10 שנים מדהימות יש גם שנים כאלה".

על כך שירידת ליגה ראשונה בקריירה ואחרי שנפרד מדראפיץ': "חוויתי עם סלובו המון רגעים בקריירה ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם – הוא מאמן אדיר. אני פחות מקבל את זה שזו ירידה ראשונה, אני לא מייחס לזלה חשיבות, אבל כן עשיתי טעויות אחרות. אם האמנתי שהוא יוריד אותי ליגה? זו פיקנטריה, אני מאושר בשבילו ומאחל לו שיצליח. אני שואל למה הוא הגיע, אלא איך אני מגיע למקומות האלה. הוא מאמן מקסים ואיש נדיר".

אם יישאר בעונה הבאה בנוף הגליל: "אנחנו ננהל מו"מ. אני מאוד אוהב את המקום, אבל צריכים לקרות מספר דברים. אנחנו נראה. אני יודע שהקריירה שלי תגיע רחוק, ובטוח שנוף הגליל תצליח איתי או בלעדיי".